KHABAR VARZESHI

شبسرنوشتسا­زمادريديها

-

گروه $؛ اضطراب در مادريد هــواداران مادريدي انتظار نداشــتند تيمشــان در ۲ بازي مقابل لوكوموتيو برنده نشود. امتيازهايي كه از دست رفت بازي مقابل بايرن را برايشــان حساستر كرده. شرايط در الليگا كام ًًال متفاوت بوده و اتلتيكو با ۶ برد متوالي تيم دوم جدول است. چهبسا اگر ۲ بازي معوقه را انجام داده بودند، در صدر جدول هم قرار ميگرفتند. بايرن همكهبازهمت­بديلبهتيمش­كستناپذيره­ميشگيشده و برد آنها براي اتلتيكو سخت خواهد بود. اگر انگيزه بايرن كافي نباشد، شايد بدون امتياز مادريد را ترك كننــد. باوارياييه­ــا در ۲۶ بــازي مقابل رقباي اسپانيايي 9۲ برد، 13 تســاوي و ۰۲ شكست داشــتهاند. براي اتلتيكو هــم در ۴3 نبرد با آلمانيها ۵1 برد، ۶ تساوي و 13 شكست ثبت شده. در ۷ بازي قبلي اين دو تيم هم بايرن ۴ برد و اتلتيكو ۲ برد كسب كردهاند، يك بازي هم مساوي شده. لوكوموتيو هم كه با ۲ تساوي مقابل اتلتيكو اميدوار به صعود شده، ميزبان ردبولخواهد­بود.زالتسبورگي­هاهماگراين بازي را ببرند و اتلتيكو برنده نشود، شانس صعود دارند.

گروه %؛ شب كهكشانيها از شبي كه رئال در خانهاش 3 بر ۲ به شاختار باخته، خيلي نميگذرد. شاختار با ۲ باخت عجيب و دريافت۰1 گل از مونشنگالدب­اخ، شيريني ۴ امتياز گرفتن از رئال و اينتر را از بين برد. با اين حال هنوز شانس دارند رئال را ببرند و شگفتيساز شوند. رئال ۲ مرتبه از شاختار برده و تنها باختــش همــان باخت اين فصل بوده. شــاختار در ۶۲ مصاف با اســپانياي­يها، ۴1 مرتبه باخته است و فقط ۶ بازيرابرده. مونشنگالدب­اخ كهخطحملهشگ­فتانگيزي دارد و ۴1 گل در ۴ بــازي قبلي زده، صدرنشين گروه است. اگر بتوانند از اينتر باز هم امتيــاز بگيرنــد، به احتمــال زيــاد صعــود خواهند كرد.

گروه &؛ پايان كار نبردامشبپو­رتووسيتيدر­پرتغالجذاب­استوشايد نامصدرنشين­راعوضكند.درديداررفت­سيتيخيلي راحت گلي كــه خورده بود را با 3 گل تالفي كرد. اين روزها تيم گوارديوال شــرايط بهتري دارد و چند روز پيش هم ۵ گل به برنلي زدند تا نشــان دهند سرحال شدهاند. هر 3 بازي قبلي مقابل پورتو را هم بردهاند. در كل سيتي۷ مرتبه مقابل تيمهاي پرتغالي قرار گرفتهاند كــه ۵ بازي را بردهاند. انتظار از مارسيباويا­لشبواشخيلي­بيشتربود اما اين تيم فرانســوي كه سابقه قهرمانيدرل­يگقهرمانان را هــم داشــته، يك امتياز هــم نگرفته است. اگر امشب بازي برگشــت مقابــل المپياكوس را نبرند، به ليگ اروپا هم نخواهند رسيد. در ۷ بازي قبلي اين دو تيم، مارســي 3 برد داشــته و المپياكوس ۲ برد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran