KHABAR VARZESHI

آتشبهجانرم

روحمارادون­ادرسنپائول­و

-

نمايش مقتدرانه ناپولي مقابل رم با برتري ۴ گله ميزبان همراه شــد. ناپليها 3 امتياز خانگي با ارزش را كسب كردند تا جدال ۶ امتيازي را با برد پشتسر بگذارند. ناپولي برد تا همامتياز رم شود. جالوروسي هم۷1 امتيازي ماند و شانس نزديكي به ميالن را از دست داد.

بوي ديگو در سنپائولو حالوهوايور­زشگاهسنپائ­ولومثلنوكم­پتحت تأثير مرگ مارادونا بود. ناپولي جايي بود كه ديگو يك تنه فوتبال اين شهر را به موفقيت رساند و به همين دليل برنامههاي از پيش تعيينشدهاي به

گروه '؛ مراقبت از صدر در ديگر ديدار حســاس اين گروه براي صعود، ليورپول ميزبانآژاك­سخواهدبود.شاگردانكلو­پكهبردبازي آخرشــان مقابل برايتون را هم دقيقه آخر از دست دادنــد، ميتوانند با يك بازي حسابشــده و بردي اقتصادي مثل بازي رفت در هلند، جايگاهشــا­ن را تثبيتوصعود­شانراتضمين­كنند.مقابلتيمها­ي هلنــدي در ۵1 بازي، 9 برد، ۵ تســاوي و فقط يك شكستداشتها­ند.مقابلآژاكس­يكبرد، يك تساوي و يك شكست برايشان رقم خــورده. آژاكــس هم مقابل انگليسيها 9 برد، 8 تساوي و ۲1 باخــت در 9۲ بازي داشــتهاند. آتاالنتا كه با برد در انگليس به صعود اميدوار شده به مصاف ميتيليند خواهــد رفت. تيم دانماركي كه به ليگ اروپا هم ديگر نخواهد رســيد. آتاالنتا ميخواهد مثل فصل پيش از مرحله گروهي فراتر برود.

منظورزندهن­گهداشتنياد­وخاطراتشتر­تيبداده شده بود. لباس ناپولي در اين بازي متفاوت بود و شبيه لباس تيم ملي آرژانتين طراحي شده بود.

سكوت قبل از بازي سكوت يك دقيقهاي قبل از آغاز بازي نشانهاي از اداي احترام به ســالها زحمت اين اســطوره آرژانتينيد­رسيسيلبود.مسئوالنفوت­بالايتاليا چنين حركت شايستهاي را ترتيب دادند تا هفته نهم با نام ديگو گره بخورد.

توقف در دقيقه ۰۱ به پاس ۷ سال حضور مارادونا در ناپولي و به ياد

شــماره ۰1 كه به تن داشت، مسئوالن باشگاه ناپولــي دقيقه ۰1 بازي را بــه احترام او متوقف كردنــد. اين توقف صحنههــاي زيبايي از اداي احترام ميزبان به روح ديگو پديد آورد.

شادي گل مارادونايي اينسينيه لورنزو اينســينيه يكي از گلزنان ناپولي در اين بازي بود. او وقتي دروازه رم را باز كرد شــادي گلش را به ياد ديگو مارادونا انجام داد. او پيراهن شــماره ۰1 را كه اسم مارادونا پشت آن بود به دســت گرفت و مقابل دوربينهاي تلويزيوني نشان داد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran