KHABAR VARZESHI

بزرگنماییی­اسوءتفاهم؟!

-

حرف از دردســر تازه براي ســيدمحمد موسوي سرعتيزن تيم ملي واليبال است؛ آن هم دو هفته بعــد از حضور در تيم پياچنزاي ايتاليا. او كه بعد از تجربه بازي در پالسليگا ترجيح ميداد اين فصل هم در ليگهاي اروپايي بازي كند اما شيوع كرونا همــه برنامههايش را بــه هم ريخــت. هرچند پيشــنهادا­تي هم داشــت اما ترجيح داد روزهاي كرونايي را در ايران باشد و به همين دليل با سايپا قرارداد بست و ۶ هفتهاي هم براي آن بازي كرد. بهترين مدافع روي تور دنيا اما با پيشنهاد پياچنزاي ايتاليا رفتن را به ماندن ترجيح داد. هر چند به قول خودش سايپا همه تعهدات مالياش را عمل كرده بود و حتي ميدانست مصطفي كارخانه ناراحت ميشود اما فكــر ميكرد اين بهترين راه بــراي حفظ آمادگياش تا المپيك است. بازي كنار ستارههاي واليبال دنيا تا آماده، آماده در آخرين المپيك بهترين بازيها را در تيم ملي انجام دهد. سرعتيزنملي­پوشباباشگا­هصحبتكرد،بااينكهرضا­يتنامه نداشــت اما ,7& را از فدراسيون گرفت و رفت. او بعد از تست كرونا يك هفته هم قرنطينه شد و بعد با شماره12 تمرين كرد و حتي سه روز پيش هم در اولين بازي، يك ست به زمين رفت و ۷ امتياز هم گرفت. حاال اما حرف از اين اســت كه نداشتن رضايتنامهو­صدور&7, بدونرضايتن­امهباشگاهب­راياووحتي محمدرضا داورزني رئيس فدراســيون دردسرساز ميشود. حتي تا حد محروميت. آن هم سال قبل از المپيك.

ناراحتيكار­خانه از طرفي مصطفي كارخانه سرمربي تيم واليبال سايپا كه هميشهسيدرا­مثلپسرشميد­اند،انگاراينبا­ربدجوري از او دلخور است. او كه قبال در مقابل سؤال خبرنگاران تنها به گفتن: «اين مسئله را به باشگاه سپردم.» اكتفا ميكرد به حدي ناراحت است كه در مصاحبهاش هم گفته: «من ازسيدناراح­تم.موسويبدونه­ماهنگيماوب­دونرضايت باشگاه تيم را ترك كرده كه اين كار درستي نيست.» اما مديرباشگاه­هيچوقتموضع­گيريدراينب­ارهنكردهاس­ت.

سكوتسيد سيدمحمدموس­ويلژيونراي­راندرليگسر­ي$ايتالياالب­تهفع ًال در اينباره سكوت كرده است. او احتماال ترجيح ميدهد درباره اين موضوع حرفي نزند. هر چند خبرگزاری ميزان در گزارشی آورده ظاهرا باشگاه به دليل چك مخدوش سيد براي پولي كه برگرداندن پولي كه به او داده شــده، شاكي است اما او حرفي نميزند. مديربرنامه­هاي سرعتيزن مليپوش هم خودش را بيخبر از اين قضيه ميداند. او ميگويد: «من در جريان نيستم، چراكه خود سيد با ساپيا صحبت كرده است اما ميدانم حتماً رضايتيدركا­ربودهكهسيد&7,گرفتهوبهپي­اچنزارفتها­ست.»

تقوي:بزرگنماییم­یكنند ميالد تقوي، دبير فدراسيون واليبال البته طور ديگري حرفهاي مدير برنامه ســيدمحمد موسوي را درباره رضايت باشگاه سايپا تأييد ميكند. او ميگويد: «توافقي بين باشگاه سايپا و سيد صوت گرفته و بعد فدراسيون ,7& را صادر كرده اســت. مطمئن باشــيد فدراسيون همين طــوري به كســي ,7& نميدهــد.» او قضيه محروميــت را هم قبــول ندارد: «به نظــرم اين قضيه بزرگنمايي شده است. سوءتفاهم سادهاي است. اينكه بگوييم داورزني محروم ميشود و واليبال به المپيك توكيو نميرود، درست نيست. تنهايكجورب­زرگنمايياس­توبس.» تقوي البتــه احتمال حل و فصل اختالف سيدمحمد موسوي و باشــگاه ســايپا را در كميتــه انضباطــي ميدهد: «ظاهرا دو طرف بابت اختالفــي كه پيدا كردهاندازه­مبهكميتهان­ضباطي شكايت كردهاند كه اگر در اين مدت به توافق نرســند، كميته انضباطــي بعــد از تعطيــالت كرونايي براي حل و فصل موضوع با بررسي مســتندات دو طرف، دربارهاينق­ضيهتصميممي­گيرد.»

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

2

3

4

5

6

7

8

9

‪15 14 13 12 11 10‬

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran