KHABAR VARZESHI

ما ترکيب ثابت را نميشناسيم؟ اصًال این ادعا را قبول ندارم

-

در روزي کــه محمــود فکري بــه دلیل محرومیــت انضباطــي نميتوانســ­ت با خبرنگاران پیرامون جــدال مقابل پیکان صحبت کند، صمــد مرفــاوي روبهروي نمایندگان رسانهها قرار گرفت و توضیحات قبل از مســابقه را ارائه کرد. مربي استقالل قبل از اینکه بحثهاي فني را مطرح کند، شــهادت دکتر محســن فخريزاده را به خانواده او و کل جامعه ایران تسلیت گفت.

کار سخت پیکان تیم خوبي است و تا اینجاي کار نتایج قابل قبولي هم گرفته بنابراین قطعا با انگیزه فراوان به مصاف استقالل خواهد آمد و همین مسئله کار ما را سخت ميکند. البته با وجود دشواري امیدواریم نمایش خوبي ارائه کنیم و عالوهبرآنم­یدانرانیزب­اپیروزيترک­نماییم چــون امتیــازات همه مســابقات اهمیت العاده زیادي دارند. شناختترکیب­ثابت اینکهبرخيا­فرادميگوین­دکادرفنياس­تقالل هنوزترکیبا­صليخودرانم­يشناسد،ادعاي درســتي نیست و من اصال آن را قبول ندارم. اتفاقا مربیان استقالل اشراف کامل و دقیقي نسبت به ســطح توانایي همه بازیکنان خود دارندوليدر­هربازيعالو­هبرشرایطجس­ماني آنها، وضعیت تاکتیکي تیم حریف را نیز مد نظر قرار ميدهند و پس از آن نفرات فیکس را انتخاب ميکنند.

استفاده از مظلومي هدایت اســتقالل برعهده آقاي محمود فکري است و پیرامون مسائل تاکتیکي همه ما با ایشــان همکاري ميکنیم ولي تصمیــم آخر با خــود او خواهد بود. این

مســئله امري کامال معمول در فوتبال حرفهاي است.

کارغیراخال­قي تمام مربیان و نیمکتنشینا­ن هر تیم باید حواسشانفقط­معطوفبهعمل­کردمردان خود در داخل زمین باشد و اصال نباید کاري به نیمکت تیم حریف داشته باشد. به نظر من برهم زدن تمرکــز تیم حریف از روي نیمکتباحرک­اتخاصوایجا­دجنگرواني بــه هیچعنــوان کار شایســته و اخالقي محسوبنميشو­د.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran