KHABAR VARZESHI

گلمحمدي:تکلسرلكاخر­اجنداشت

-

یحیي گلمحمدي پس از برتري پرســپولیس مقابل شــهرخودرو گفت: بازي خیلي خوبي را از طرف تیم خودمانشاهد­بودیموفوتب­الخوبيارائ­هشد.بازیکنانم مزد برتري خود را خوب گرفتند و به آنها خستهنباشید و خداقــوت ميگویم. امیدوارم این روند تا فینال ادامه داشته باشد.

سرمربي پرســپولیس درخصوص ادعاي نوازي مبني بر اینکه تکل ســرلک اخراج داشت، عنوان کرد: یکي از فاکتورهایي که باعث شد بازي خوبي را شاهد باشــیم، قضاوت آقاي کرمانشــاه­ي و تسلط او روي صحنهها بود که عالي ســوت زد. من قشــنگ داشتم صحنــه را ميدیدم و بازیکن ما واضح توپ را زد. هر دو بازیکن تکل زدند و ادعاي مربي حریف درست نبود، از تیم داوري هم به خاطر قضاوت خوبش تشکر ميکنم.

گلمحمدي درخصــوص گل نزدنهاي آرمان رمضاني گفت: این بازیکن خیلي خوب کار کرد و روي هوا خیلي خوب توپ را به بازیکنان رســاند. رمضاني دوندگي زیادي در جریان بازي داشــت و البته او در تکبهتکها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم تالش کرد که در موقعیت قرار بگیرد. او باید بیشــتر تالش کند ضمن آنکه ما نباید نسبت به یک بازیکن ناامید شویم. رمضاني این ضعف را با تمرین بیشتر برطرف خواهد کرد.

یحیی درباره تمدید قــراردادش گفت: این افتخار نصیبمنشدوخ­داراشکرميک­نمکهميتوان­مدرخدمت پرسپولیسبا­شم.امروز(دیروز)یکروزبهیاد­ماندنيبراي من بود، از اعتماد باشــگاه و هواداران تشــکر ميکنم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد این عزیزان را بدهم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran