KHABAR VARZESHI

طرح‌جديد‌&)$‌از‌ليگ‌قهرمانان‌سال‌1202‌

-

روزنامه االتحاد امــارات از طرح جديد $)& براي ليگ قهرمانان آسياي سال 2021 رونمايي كرد. كنفدراسيون فوتبال آسيا در نظر دارد تا ليگ قهرمانان آســيا در سال 2021 را با يك شيوه جديد در آوريل ســال آينده (فروردين 0041)برگزاركند.ليگقهرمانا­ن آســيا در فصل كنوني به صورت متمركز در قطر برگزار شــد و در غرب آســيا پرسپوليس ايران به فينال اين رقابت رسيد. هماكنون رقابتهاي شرق آسيا در قطر در حال برگزاري اســت و فينال در تاريخ 29 آذر برگزار ميشود.

االتحاد امــارات در گزارش خودنوشتكه&)$ درنظردارد با برگزاري جلساتي اين موضوع را با كميته مســابقات در ميان بگذارد تا مناســبتري­ن تاريخ انتخاب شود. اين رسانه مدعي شد كه زمان كافي براي برگزاري عادي مســابقات وجود ندارد و ميخواهديكم­سابقهتركيب­يبه راه اندازد. االتحاد نوشت به دليل فشردگيمساب­قاتاگربهصو­رت عادي ليگ قهرمانان آسيا برگزار شــود به انتها نميرســد و بايد مسابقاتبهز­مانيديگربه­تعويق بيفتــد. در صورتــي كه ليگ قهرمانان آســيا به مــاه آوريل موكول شــود، مسابقات مرحله گروهيبهصور­تتركيبيبرگ­زار ميشود به شــرطي كه مراحل بعدي به صورت رفت و برگشت صورت بگيرد. اين رسانه نوشت فينال مســابقات نيز در شرق خواهد بود.

االتحاد در ادامه مدعي شد: كنفدراســي­ون فوتبــال آســيا امتيــازات ارزيابي ليگ قهرمانان آسيا را براي سال جاري 2020 لغو كرد و براي سال 202۳ به سيستم ارزيابــي ســال 2021 اعتمــاد ميكند. اين روزنامه در پايان اعالم كرد در صورتي كه مسابقات دور اول ليگ قهرمانان آسيا به صورت تركيبي برگزار شود، بايد سيستم جديد پياده شود و اين امكان براي كشورهاييكه­قصدميزباني­دارند، فراهم باشد تا درخواست خود را ارائه بدهند.

كريم سلمان، مربي عراقي دنياي فوتبال به دليل ابتال به ويروس كرونا درگذشت. او ۳ هفته پيش به ويروس كرونا مبتال شد و بهرغم اعالم باشگاه در مورد وضعيت نسبتابهترا­وامااينمرب­يصبحديروزن­اگهاندرگذش­ت.كريمسلمانم­ربيالكرخ بود و به عنوان يك مدافع چپ در تيم ملي عراق حضور داشــت. سلمان پس از علي هادي، ناظم شاكر و احمد راضي چهارمين ستاره فوتبال عراق است كه به دليل ويروس كرونا جان خود را از دست داد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran