KHABAR VARZESHI

شخصيتتيميگ­لگهرباعثصد­رنشينيشده

زند‌هروح:‌كادر‌فني‌تصمیم‌گرفت‌من‌پنالتيب‌زنم

-

احمدرضا زندهروح هافبك تيم گلگهر سيرجان در موردپيروزي­مقابلماشين­سازيتبریزد­رهفتهچهارم ليگ برتر گفت: ماشينسازي تيمي با ساختار دفاعي فشرده است و با نفرات زیاد دفاع ميكند. ميدانستيم رسيدنبهدرو­ازهآنهاسخت­استچونپرتع­دادوبسته دفاع ميكنند. با این حال توانســتيم موقعيتهایي بســازیم و خدا را شكر توانستيم در بازي كه سخت و پربرخوردبو­دسهامتيازر­ابگيریمكهف­كرميكنماتف­اق خوبــي براي تيم ما بود. زنــدهروح در خصوص اینكه پنالتيهاي قبلي گلگهر را منشا زده بود و در بازي با

ماشينسازي خودش پشت ضربه پنالتي ایستاد هم گفت:«سرمربيتصمي­مميگيردكهد­رشرایطمختل­ف چه كسي پنالتي بزند. بازي قبلي تصميم گرفت منشا بزنــد و این بازي تصميم گرفت من بزنم اما در تيم ما مهم نيســت چه كسي گل بزند. برنده شدن تيم مهم اســت و ميبينيم كه همه بازیكنان براي این موضوع تالش ميكنند.»

هافبك گلگهر در خصوص حفظ صدرنشــيني پس از بازي چهارم گفت: اتفاق خوبي اســت اما به این نگاه نميكنيم كه تا هفته چهارم صدرنشين هستيم.

بایددرهفته­هايبعدهمطو­ريكاركنيمك­هثابتكنيم ایناتفاقجر­قهنبودهكها­زبينبرود.بایدبهتيمگ­لگهر احترام بگذارند. باید نشان بدهيم شخصيت تيمي ما باعث شده این اتفاق بيفتد. اميدوارم این روند ادامهدار باشدوبههدف­يكهداریمبر­سيم.زندهروحدرم­ورداینكه در ليگ بيستم گلگهر نامي جدید بين مدعيان ليگ محسوب ميشود، عنوان كرد: ما اولين تيمي بودیم كه تمریناتمان­راشروعكردی­مچونميخواس­تيمكارهاي بزرگيانجام­بدهيم.تكتكبازیكن­انوكادرفني­مااین توانایــي را دارند. فكر ميكنم تــا االن هم این را ثابت كردهایم ولي باید بيشــتر تالش كنيم تا نشان بدهيم صدرنشــيني ما اتفاقي نيست و روي برنامه و زحمتي بوده كه كشيدیم.

هافبك گلگهر در مورد بازي هفته پنجم این تيم مقابل پيكان گفت: بازي با پيكان بازي سختي خواهد بود. این تيم انگيزههاي خاص خودش را دارد اما سعي ميكنيمدربا­زيخانگيموف­قبشویموباز­همسهامتياز را بگيریم و روندمان را ادامه بدهيم. بازي به بازي جلو ميرویم. اميدواریم هر چه خير اســت اتفاق بيفتد و بتوانيم به جایگاهي كه دوست داریم برسيم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran