KHABAR VARZESHI

شماللندنمق­ابلاتريش

هفتهپنجملی­گاروپا داستاناولی­نفوتبالیست­حرفهايسیاه­پوستتاريخ

-

امشبهفتهپن­جمليگاروپا­درحاليبرگز­ارخواهدشد كه تيمهاي تاتنهام و ميالن هنوز براي صعود استرس دارند. در حالي كه وضعيت آرسنال، ناپولي و رم خوب است.

آرسنال- راپيدوين؛ تمرين خوب در ليگ اروپا همهچيز خوب اســت، چراكه ۲۱ امتياز گرفتهاند و صعودشان را خيلي زود بهعنوان صدرنشين حتمي كردهاند. با اين حال آرسنال در ليگ برتر مثل فصول اخير چالش داشــته. 5 شكست در ۰۱ بازي و عملكرد ضعيف توپچيها، باشــگاه را سردرگم كرده است. نميخواهند خيلي زود عذر ميكل آرتتاي جوان را بخواهند كه ۲ جام هم گرفته. حاال در بازي پنجم به مصاف راپيدوين خواهند رفت و منتظر يك برد ديگر هستيم. اين برد در آستانه ديدار با تاتنهام براي آرسنال مهم خواهد بــود. 3 برد و ۲ باخت براي آرســنال در بازيهاي قبلي با اتريشيها ثبت شده.

السك- تاتنهام؛ سرنوشت داستان تاتنهام برخالف ديگر تيم شمال لندني است. تيم صدرنشين ليگ برتر، در ليگ اروپا خطر حذف را حس ميكند. اگر امشب به السك ببازند، شايد حتي از ليگ اروپا هم كنار بروند. در بازي رفت راحت رقيب اتريشــي را بردند. 4 برد و يك باخت پيش از اين براي تاتنهام در ديدارهاي اروپايي مقابل تيمهاي اتريشي به ثبت رسيده است.

ميالن- سلتيك؛ استرس ميالن در بازي برگشت هم ليل را نبرد تا طلسم اين تيم

فرانسوي برايشان شكسته نشــود و اسپارتاپرا­گ با فاصله يك امتيازي صعودشــان را بــه خطر بيندازد. صدرنشين سري در ليگ اروپا بايد امشب سلتيك را ببرد تا كمي خيالش راحت شود. در اسكاتلند راحت و 3 بر يك برنده شــدند. ميالن كه اين فصل در سري باختــي نداشــته، پيش از ايــن 3۱ مرتبــه مقابل اســكاتلند­يها بازي كرده كه 6 برد داشته و 3 بازي را باخته.

آلكمار- ناپولي؛ تالفي در هلند بعد از مرگ ديگو مارادونا، ناپولي كوالك كرد. ۲ بازي را بردهومثلاي­نكهاتحادشا­نازقبلهمبي­شترشدهاست. در اولين بازيشان در ليگ اروپا مقابل آلكمار در خانه باختند و حاال ميخواهند تالفي كنند. تيم گتوســو صدرنشين است اما اين صدرنشيني را دو تيم7 امتيازي تهديد ميكنند. شايد امشب در هلند جواز صعودشان را كسب كنند. ۲ برد، ۲ تساوي و 5 شكست براي ناپولي پيش از اين مقابل هلنديها ثبت شده.

رم- يانگبويز؛ بازي صدرنشيني جالوروسي ۰۱ امتياز كسب كرده و حتي با يك تساوي هم صدرنشينياش را قطعي خواهد كرد. در بازي رفت مقابل يانگبويز۲ بر يك برنده شدند و ميتوانيم حدس بزنيم اين حريف برايشان چالشي ايجاد نميكند. رم فصل خوبي را ســپري ميكرد تا اينكه 4 گل از ناپولي خورد. فونســكا به جبران در ليگ اروپا ميانديشد. رم پيش از اين مقابل تيمهاي سوئيسي 5 برد، ۲ تساوي و ۲ باخت داشته.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran