KHABAR VARZESHI

فوتبالايرا­نبه قهرمانيپرس­پولیس در آسیا نیاز دارد

-

در اســتقالل اعضــای هيئــت مديره ۳ نفرنــد و در پرسپوليس ۴ نفر!

ماجرا از اين قرار است كه يكی از اعضای هيئت مديره پرسپوليس، مهدی رسولپناه است كه بعد از آن فايل صوتی (كه هيچكس پيگيریاش نكرد) كال رفت و در استقالل هم احمد سعادتمند رفته و يكی ديگر از اعضا هم افتخار نمیدهد در جلسات شركت كند!

در باشگاههای ما عالوه بر اعضای هيئت مديره، كلیمعاونو...همحضوردارن­دكهحاالبما­ندامانكته اينجاست كه وزارت ورزش، مديرعامل پرسپوليس را انتخاب كرده و اســتقالل را بیخيال شــده تا به هواداران استقالل ســوژه بدهد. يعنی آنهايی كه درســت يا غلط میگويند وزير پرسپوليسی است، حاال بهانه الزم را دارند و میگويند چرا وزير تبعيض قائل میشود؟ طبعا سلطانیفر هم ترجيح میدهد اينطور وقتها ســكوت كند و توضيحی ندهد كه طبعاهمينسك­وتبهشائبهه­ادامنمیزند.نگارنده شخصا عقيده دارم ۴ قهرمانی پرسپوليس در ۴ سال گذشــته كامال سالم و بر اساس شايستگی اين تيم بــوده و بقيه مدعيان كه زور قهرمانی ندارند، دنبال بهانــه میگردند اما خب ايــن قبيل اتفاقات باعث میشود كه مثال هواداران عزيز استقالل بپرسند چرا وزير برای تيم ما مديرعامل نمیگذارد كه ســؤال درســت و بهجايی هم هست و باالخره يك نفر بايد پاســخ قانعكنندها­ی به آن بدهد. اينكه وزير بگويد همه چيز را به هيئت مديره استقالل واگذار كردهايم اصال دليل قانعكنندها­ی نيست و هيچ ابهامی را هم برطرف نمیكنــد. وزارت حتی میتواند به همين احمد مددی كه به هر حال دارد زحمت میكشد و آدم سالمی هم هست حكم دائمی بدهد تا حداقل خود را از شر يكســری انتقادات رها كند اما انگار وزارتیها خيلی هم از انتقاد و شــعار و حرفهای فضای مجازی بدشان نمیآيد!

ميالدسرلكج­زوبهترينها­يپرسپوليسد­ربازي با شهرخودرو بود و يك گل زيبا هم به ثمر رساند تا سرخپوشان برتري قاطعي مقابل شهرخودرو كسبكننداما­بهگفتهاكثر­كارشناسان سرلك ميتوانست در دقيقه ٦۳ با كارت قرمز داور مواجه شود ولي خود ميالد نظر ديگري دارد. گفتوگوي ما را با شماره ۰١ جديد پرسپوليسيه­ا در ادامه ميخوانيد. بازيمقابلت­یمسابقتچطو­ربود؟ بازي خوبي بود و ما تيم حريف را به خوبي آناليز كرده بوديم و ميدانستيم از كدام نقاط بايد به آنها ضربه بزنيم و خدا را شكر هم بازي خوبي انجام داديم و هم نتيجه خوبي كسب شد. موقعيتهاي زياد ديگري هم داشــتيم كه اگر در استفاده از آنها دقت ميكرديم، با اختالف گل بيشتري به برتري ميرســيديم. پس از دو تســاوي و يك برد مقابل صنعت نفت نياز به يك پيروزي خوب داشــتيم تا كمي از لحاظ روحي شــرايط بهتري پيدا كنيم و از زير فشار رواني خارج شويم و خوشــحالم اين اتفــاق افتاد و اميدوارم اين برد مقدمه بردهاي خوب هفته بعد باشــد و بتوانيم نتايجــي در حــد و انــدازه نام پرسپوليسكس­بكنيم.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran