KHABAR VARZESHI

بشاربعدازف­ينالآسيااز­پرسپوليسجد­اميشود

-

باشــگاه پرســپوليس با مديريت جعفر سميعي طي روزهــاي اخير اقدام به بررســي قراردادها و تمديد با بازيكنان طبق نظر كادر فني داشــته اســت. از جمله اقدامات قابل توجه مديران جديد باشــگاه ميتوان به تمديدقرارد­اديحييگلمح­مديودستيار­انش،مهدي عبــدي، كمــال كاميابينيـ­ـا، ســيامك نعمتي و محمدحسين كنعانيزادگ­ان طي روزهاي اخير اشاره كرد. مسيري كه گفته ميشود همچنان ادامه خواهد يافت تا باشگاه نسبت به حفظ سرمايههاي انساني خود اقدامي حرفــهاي را دنبال كند. در اين رابطه اما اتفاق عجيب بعد از بررسي قرارداد بشار رسن شكل گرفته است. گفته ميشود بعد از اينكه موضوع تمديد قرارداد و بررسي آن توسط جعفر سميعي و تيم مديريتياش در دســتور كار قــرار گرفت آنها متوجه يك فاجعه بزرگ در اين راه شدهاند. در توافقي كه در گذشــته با بشــار رسن صورت گرفته، اين بازيكن قــادر خواهد بود بالفاصله بعد از فينال آسيا ۰2۰2 اين تيم را ترک كند! حتي گفته ميشود تعهد و سند مربوط به اين توافق نيز در اختيار بشار رسن قرار گرفته است.

فينال ليگ قهرمانان آسيا روز 29 آذرماه در دوحه برگزار خواهد شــد و با اين تفاسيرتاهم­كاريبشاررس­ن با پرسپوليس تنها7١ روز ديگر باقي مانده است. نكته عجيبتر اينجاست كه اين دومين مرحله از اختالل در قرارداد با بشار رسن است. پيش از اين در دوره مديريت ايرج عرب هم اين باشگاه مدعي تمديد قرارداد با هافبك عراقي خود شــده بود كه در ادامهبهرغم­تصويريكهاز­لحظهتمديدق­راردادطرفي­ن با حضور سيدجالل حسيني نيز منتشر شده بود، بشار منكر قضيه شد و مشخص شد اين توافق كامال صوري و بــراي فرار از هجمهها بوده اســت. از ســوي ديگر رسولپناه نيز در اقدامي تقريبا مشابه اعالم كرد با بشار برايادامهه­مكاريتوافق­شده،اكنونامامش­خصشده كه اين توافق شــايد عجيب و تاريخي مديران پيشين تنها براي حضور در فينال بوده و هافبك عراقي سرخها به زودي قــادر خواهد بود از جمع شــاگردان يحيي گلمحمدي جدا شود. گفته ميشود تيمهاي الريان و القطر منتظر اين هافبك عراقي هستند.

اما چرا رسن تا نقل و انتقاالت زمستاني صبر نميكند؟ ماجرا اينجاست كه نقل و انتقاالت ليگ ستارگان قطر از اول تا پايان ژانويه اســت و اين در حالي است كه تاريخ نقل و انتقاالت زمستاني در ايران درست۴ روز بعد از بســته شــدن نقل و انتقاالت كشــور قطر آغاز ميشود و به هميــن دليــل هافبك عراقي پرسپوليس به دنبال اين است كه هر چه زودتر بعد از فينال آسيا از ايــن تيم جدا شود.

اينكــه چرا مهدي رســولپناه سرپرستپرسپ­وليسدر آن زمــان به ايــن موضوع اشارهاي نكرده و اينكه چرا هيئت مديره باشگاه با چنين خواستهاي موافقت كرده از ســؤاالت هواداران پرسپوليساس­ت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran