KHABAR VARZESHI

مسي:تيممليايرا­نمنظموبابر­نامهبود

-

تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني ،2014 زير نظر كارلوس كیروش پا به رقابتها گذاشت. مليپوشان در مرحله گروهي با تيمهاي آرژانتين، نيجريه و بوسني همگروه شدند كه مليپوشــان در بــازي اول مقابل نيجريه،بهنتيجهمسا­ويدستپيدا كردندومقاب­لآرژانتينو­بوسني،تن به شكست دادند. يكي از ديدارهاي بهيادماندن­يتيممليدرج­امجهاني برزيل،بازيايرانو­آرژانتيناس­تكه در آن بــازي، تيــم ملي بــا وجود موقعيتهاي قابــل توجهي كه در بازي داشت، در نهايت با ضربه غير قابــل مهار ليونل مســي در دقايق پاياني،بازيراواگذ­اركردتاشاگ­ردان كارلــوس كــیروش در كمــال شايســتگي، با شكســت از زمين مســابقه خارج شوند. ليونل مسي، كاپيتان تيم ملي آرژانتين و زننده تــكگل اين ديدار پــس پيروزي تيمــش مقابــل آرژانتيــن در ميكسدزونحا­ضرشدوباخبر­نگاران گفتوگو كرد. اين ستاره آرژانتيني درباره عملكرد تيم ملي ايران در اين بازي گفت: ايران بسيار منظم بود و بابرنامه بازي ميكرد. ما كار دشواري

براي عبور از بازيكنان ايران داشتيم. آنها خيلــي به هم نزديــك بازي ميكردند و فضاي زيادي در اختيار ما نميگذاشــت­ند. مــا در نهايت توانستيمبه­آنچهميخواس­تيمدست پيداكنيموب­اپيروزيازم­يدانخارج شويم. بازي بسيار مهمي را برديم. با اين پيروزي به راحتي از گروه صعود كرديم و در ادامه ميتوانيم با آرامش بيشتري بازي كنيم.

مسي در ادامه گفت: از نتيجه كسب شده خوشحالم چراكه بازي ســخت و دشــواري را پشت سر گذاشتيم. با توجه به بازي دفاعي حريف نتوانســتي­م موقعيتهاي زياديايجاد­كنيم.انتظارنداش­تيم كه بازي خيلي سختي برابر ايران داشته باشــيم. ايران دفاع بسيار خوبي برابر ما تشكيل داده بود و به ما اجازه نداد تــوپ را در محوطه جريمه به گردش دربياوريم. مهم برايماكسبپ­يروزيبودوا­زاينكه توانســتيم صعودمان را به مرحله بعد قطعي كنيم، خوشحالم. اگر بازي با تساوي بدون گل به پايان ميرسيدخيلي­ناراحتميشد­يم. اكنون بايد به فكر بازي سخت برابر نيجريهباشي­م.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran