KHABAR VARZESHI

د هبانتوزيع

-

يارا احمدي (كرج) تمام تالش بازيكنان و سرمربي اين باشد كه به بهترينها متعهد باشند. با روحيه جنگجويانه و فقط براي برد بازي كنند و سعي كنند موفقيت را براي فوتبال ايران كسبكنند.

ذبيحا... اسدي (رشت) ويژهنامــه كه چاپ نميكنيد لطف كنيد تو اين يك ماه جام جهاني صفحات خارجي روزنامه رو بيشتر كنيد.

رضا صادقي (تهران) در فاصله زماني كمتر از يك هفته تا اولين بازي تيم ملي فوتبال كشورمان با تيم انگليس،بهعنوانيكه­وادارتيممل­يازكليهباز­يكنانمليپو­شميخواهمضم­ن حفظ اتحاد و همدلي بين خود، كليه شبكههاي مجازي را تا پايان آخرين بازيشون در قطر مســدود كنند و تمام توجهات خود را بــر روي جام جهاني و بازيهاي گروهيشــان متمركز نمايند و از حواشي دوري كنند. براي عملي شدن چنين درخواستي كادر فني و مسئوالن همراه بازيكنان بايستي در بهوجود آمدن چنين شرايطي همه تالشهاي خود را انجام دهند تا انشاءاهلل تيم ملي تاريخساز شود و براياولينب­اربهمرحلهب­عدصعودكند. حميدرفيعزا­ده(تهران) يوونتوس -3 التزيو صفر. سه امتيازي كه به لطف درخشش كين به دست آمد.

حميدفراهان­ي(مالير) بايدباوردا­شتهباشيمكه­ميتوانيمجا­مجهانيرابب­ريم.مانميترسيم­كهبگوييم ميتوانيم جام جهاني را ببريم. رفتن به جام جهاني و باور نكردن اينكه ميتوانيد جامرابهخان­هبياوريدچه­فايدهايدار­د؟ وحيداحساني(مشهد)

به عنوان يه پرسپوليسي دمت گرم استرا.

حامد وفامنش (زنجان) اينجوري كه مهران رجبي همه جا هست احتماال بازي با انگليس هم گزارش كنه. نويددارابي(سمنان)

از سال 2000 قطر تصميم گرفت روزي ميزبان جام جهاني بشه. سال ،2004 كمپ مجهز اسپاير در اين كشور و با شعبي در كشورهاي ديگه برپا شد تا بازيكناي بااستعداد رو پرورش و تمرين بده. سال ،2014 تيم زير ۹1 سالههاي قطر با تمامي بازيكنان پرورشيافته اين كمپ، قهرمان آسيا شد. سال ۹102، قطر قهرمان آسيا در رده بزرگساالن شد حاال جام جهاني ،2022 از 26 بازيكن قطر براي جام جهاني، 18 نفرشون پرورش يافته كمپ اسپاير هستند. اينه پيشرفت نه تيم ملي ما.

شاهيننمازي­ان(گيالن) زندگي مثــل اون كتابي ميمونه كه از كتابخونه قرضش ميگيري ولي بدون اينكه وقت كرده باشي بخونيش ميري پسش ميدي.

علي فرحزادي (ساري) گاهي وقتا بدشانســيه­امونم از َســر خوششانسي هست. اين رو بعدا ًمتوجه ميشيم.

اكبر مرادي (تبريز) استقالل هميشه از مديران ضربه خورده. آجورلو فقط بدهي باال آورده هيچ كار مثبتی انجام نداده.

مهدي كاشاني (اصفهان) تبريك فراوان براي قهرماني دليرمردان تيم ملي واليبال نشسته ايران.

حجت حيدريان (سواد كوه) با آرزوي موفقيت براي تيم ملي ايران درجام جهاني2202 قطر مقابل حريفانش انگليس،ولزوآمريكا. ساساناكبري­ان(ايالم)

ميدانم كه كيروش ليست تيم ملي را اعالم كرده ولي كاش قايدي و محبي را هم دعوت و آزمايش كند چون قايدي كه بازيكن ريزنقش و تكنيكي است و به درد تيم ملي ميخورد و محبي هم بازيكني بوده كه تو تيمهايي كه بوده خودش را در پستشثابتكر­ده.قايديكهمقا­بلحريفقشنگ­دريبلميزند­وزيركوباهو­ش است. كوروشاصالن­ي(آمل)

حضوربهموقع­بازيكنانخا­رجيپرسپولي­سدرتمرينات­اينتيمباعث­خوشحالي ما هواداران و حتي با رضايت گلمحمدي همراه شد اما مهمتر از آن وضعيت بدني اين بازيكنان بود كه نشــان ميداد آنها در تعطيالت از تمرينات اختصاصي دور نبودند. عيسي آلكثير بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت رفتهرفته به شرايط ايدهآل نزديك شده و ميتواند تيم را همراهي كند البته به نظر مربي بستگي دارد با اين حال او فعال مجوز حضور در تمرينات گروهي پرسپوليس را پيدا نكرده است. ولي اميدواريم مربي با بودن او در تيم موافقت كند تا شايد با بودن او تيم شرايط ايدهآلتر و تاكتيكيتر و جنگندهتري پيدا كند و نتايج خوبي كسب كند.

عرشيا روحنواز (اردبيل) جاللي كه نظر كیروش رو به خودش جلب كرده و باعث خط خوردن نورافكن شــد با 24 سال سن جوانترين بازيكن تيم ملي لقب گرفت. اميدوارم با انتخاب شدنش مثمرثمر باشه و تيم كمك كنه و نتايج خوبي را تيم ملي ازآن خودش كند به دور بعد صعود كند چون تكتك اين بازيكنان اثرگذاربود­ه و هستند.

كسريغالمعل­ي(تهران)

مشــكالت توزيع روزنامه خبرورزشــي را به شماره 50001022

.لطفاً قيقكيوســك­مطبوعاتي،شهرواستان

.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran