KHABAR VARZESHI

پيشنهاداتز­ياديداشتما­مايحييباقر­اردادمنموا­فقتکرد

-

بوژيدار رادوشــويچ، دروازهبان ســابق پرســپوليس، جدايــي پرماجرايي از اين تيم داشت و حتي كارشبهشكاي­تازاينباشگ­اهكشيد. ايــن موضوع به مــذاق تعدادي از هواداران پرســپوليس هم خوش نيامدوليرا­دوبامديران­پرسپوليس به توافق رسيد تا طلبش را در چند قســط دريافت كند. رادوشويچ در حالي از جمع سرخپوشان جدا شد كه بسياري از پيشكسوتان باشگاه، همچنانمحمد­حسنانصاريف­ردرا بابت عقد قرارداد ۳ســاله با او مورد انتقادقرار­ميدهند. در مــورد توافق با پرســپوليس صحبتكن.ظاهراهمهچي­زحلشد؟ بلــه، ما از مدتي قبل بــا هم در حال مذاكره بوديم تا اين مشكل حل شود. در نهايت هم به توافق رســيديم كه طلبم در يك ســال آينــده در چند مرحله پرداخت شود.

چراداستانت­ووپرسپوليس­اينقدر طوالنيشد؟ مشكلازسمتم­ننبود.منهيچوقت دوست نداشتم پرسپوليس با مشكل جديمواجهشو­دوليازطرفي­همبايد دنبال حقي كه داشتم، ميرفتم. همه ميدانند چقدر پرسپوليس را دوست دارمونيازي­نيستاينموض­وعراثابت كنم. براي من مشكالتي ايجاد شد كه ديگر راهي غير از جدايي نمانده بود.

حتمــا ميداني برخي از هواداران پرســپوليس بابت ايــن اتفاقات و شــكايتي كه از باشگاه كردي، از تو ناراحتهستن­د. شايد آنها همه چيز را نميدانند. من هواداران پرســپوليس را دوست دارم ولي من راهي جز اين نداشتم. دوست دارم هواداران را هميشــه خوشحال ببينم و بــراي پرســپوليس آرزوي موفقيت دارم. فكر ميكنم در گذشته برخي از مديران پرسپوليس در مورد من حرفهايي زدند كه روي ذهنيت هواداران تأثير منفي گذاشت.

برخــي معتقدند رادوشــويچ شايســتگي گرفتن چنين مبلغ هنگفتيرااز­پرسپوليسند­اشت. چه بايد بگويم؟ ۶ سال در پرسپوليس بودم و هميشه ســعي كردم در همه زمينهها حرفهاي باشم. چرا ميگويند لياقت اين دستمزد را نداشتم؟ اصال اينطور نيست. من چند سال پيش با

باشگاهصحبت­كردموگفتمك­هشرايط برايــم راضيكننــد­ه نيســت، چند پيشــنهاد خوب هم داشــتم ولي در نهايت با مديرعامل وقت(انصاريفرد) به توافق رسيديم كه قرارداد جديدم امضا شــود و آقاي گلمحمدي هم موافقت كرد. اين را هم فراموش نكنيد زماني از پرسپوليس جدا شدم كه۶ ماه دستمزد نگرفته بودم و 002هزار دالر طلب داشتم.

دراينمدتهم­بارهاازداو­ودفنايي، مربيسابقپر­سپوليسانتق­ادكردي. دليلشچهبود؟ مــن قبال در اين مــورد حرفهايم را زدهام و صحبت جديدي ندارم.

با يحيي هم اختالف داشتي؟ نه، مورد خاصي نداشــتم. يحيي يك مربي خوب و كاربلد است و من حتي زمانيهمكهب­ازينميكردم،اعتراضي نداشتم.اوحاالنگرش­خودشراتغيي­ر داده و چند مربي خارجي هم در كادر فني پرسپوليس حضور دارند.

وضعيتتيممل­يفوتبالاير­انراهم دنبالميكني؟ اخبار را دنبال ميكنم. براي تيم ملي ايــران هــم در جام جهانــي آرزوي موفقيت دارم.

در مورد بازگشــت كیروش چه صحبتيداري؟ صحبت خاصي نــدارم. فقط در مورد كنار گذاشتن اسكوچيچ بايد صحبت كنم؛ اين مربي در يك شرايط سخت ايران را به جام جهاني برد و اين حق را داشــت كه در قطر روي نيمكت تيم ملي ايران بنشــيند ولي رفتاري كه با اسكوچيچ شد، اصال درست نبود.

فكر ميكني ايران در جام جهاني نتيجهبگيرد؟ اميدوارم نتايج خوبي بگيرد.

وضعيت گلرهاي ايران را براي جام جهانيچطورم­يبيني؟ ايران گلرهاي خوبي دارد ولي بيرانوند از لحاظ فني در ســطح متفاوتي قرار دارد. او بينظير و باتجربه اســت و در ايران رقيب ندارد. بيرانوند در دور قبل با مهار پنالتــي رونالدو، خودش را به فوتبال دنيا معرفي كرد.

وضعيت خودت در تيم واراژدين چطوراست؟ همه چيز خوب پيش ميرود و از همه چيز راضي هستم. من و خانوادهام از اينكه به كرواســي برگشتيم، بسيار خوشحاليم. البته بايد از ايرانيها هم يك تشــكر ويژه كنم چون خاطرات بسيار خوبي از زندگي در اين كشور در ذهن من و خانوادهام هست.

نتايجپرسپو­ليسرادنبال­ميكني؟ بله. بخش مهمي از زندگي ورزشيام را در اين تيم سپري كردم و طبيعي استكهبهاين­تيمعالقهدا­شتهباشم. پرسپوليسنت­ايجخوبيگرف­تهوقطعاً شانس اول قهرماني است. آنها بــا ادامه هميــن روند قهرمــان ميشــوند. پرســپوليس قبل از شــروع فصل چند بازيكــن خوب و باكيفيتگرف­ت و اين اتفـــاق شــانــــس قهر ما نـــي تيــم گلمحمدي را باالتر خواهد برد. البتـــــه چند تيم ديگر هــم هســتند كه به قهرماني فكر ميكنند و رقابت در باالي جدول فشرده است.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran