KHABAR VARZESHI

6‌ماراتن‌سنگین،‌هراز‌را‌صدرنشین‌نگه‌داشت

-

۶ ماراتن ســنگين در هفته نهم ليــگ برتر واليبال ميتوانستاو­جداغيرقابت­هادرآغازفص­لسرماباشد اما آنقدر مشغلههاي اين روزها زياد شده كه كسي به برد و باختها در واليبال داخلي اهميت نميدهد ولي واليبال نيز جزئي از اين روند اســت. ديروز در وسط هفته ۶ مسابقه 5 گيمه شد؛ آيا سطح فني تيمها به هم نزديك شــده يا فراز و فرود اين مسير را غيرقابل پيشبينيساخ­تهاست؟

هراز صدرنشين در اروميه براي رهايي از شكست به هر دري زد، حاجيپور كمفروغ بود اما ميرزا و پوريا خانزاده تيم را نجات دادند. از سوي ديگر در تيم اروميه مبين نصري با 24 امتياز عالي ظاهر شــد. بازگشت اصغر مجرد بعد از 4 هفته دفاع ايفاسرام اردكان را قوام بخشــيد اما ســتاره اين تيم در مصاف با سايپا، علي مباشريبود؛بازيكنباتج­ربهايكهدرز­مينبازيواق­عاً از خود مايه ميگذارد. تيم سايپا اميرحسين صداقت چپدست بيمهار را داشت، صداقت هم مانند نصري يار قرضي شهداب يزد به تيمهاي ديگر است. ديدار دو تيم گيتيپســند و پاس گره خورد و در نهايت نصف جهانيها برنده شدند. در اين ديدار دو يار مليپوش

پاس كمفروغ بودند.

در گنبد تيم شهرداري باز هم برنده شد و مس رفســنجان باز هم بازنده؛ داور مسابقه خداوردي مربي تيم مس را اخراج كرد ولي رسول آقچهلي و احد رضايي در كنار رامين مختومي براي ميزبان درخشــيدند اما ديدار پيكان و شــهداب به دليل جاذبههايی كه داشت، بازنده نداشت اما تندروان سرمربي شهداب با دو جابهجايي برگ برنده را رو كرد؛ راميــن خاني و ســعيد جواهريدانا ورق را برگرداندند و مهدي مهدوي نيــز از امير غفور به درستي و بههنگام استفاده كرد ولي بازيكني كه با دفاعهاي خود سرنوشت را رقم زد، مسعود غامي بود؛ او ستاره ميدان بود.

پيكانيهانب­ايداحساسيب­ازيكنندوگر­نهبازهم بازي برده را واگذار ميكنند. تيم نيانالكتري­ك مشهد با نمايش ســيد موسوي، علي بهبودي و امين علوي سيرجان مدعي را مغلوب ســاخت و از تنها بازي 5 گيمه نشده بنويسيم كه هورسان بود؛ تيم رامسري با حمات محمد صادقي و كيارش حيدري و توپگيري ناصر رحيميپناه در 3 ست بر راهياب ملل چيره شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran