KHABAR VARZESHI

گل محمدی را محکوم کرد جوابسرمربی­پرسپولیسرا­ندهید همراه با تيم ملي در قطر رونمايي ازماکت کيروش در هتل الريان

- Editorial SURVEY

سرمقاله

تذکر جديکارلوس بهمليپوشان

ستارههاي ایرانمقابل دوربینفیفا

شمارهتماسج­هترزروآگهی

‪0991 675 3730‬

امیدواریبه­صعودتیمملی

کاروان تیم ملي فوتبال ایران براي حضور در رقابتهاي جام جهاني عصر دوشنبه راهي قطرشدوبالف­اصلهاعضايت­یمدرهتلمحل اقامتشــان مســتقر شــدند. بازیکنان دوشنبهشب را اســتراحت کردند و بعد از صرف شام راهي اتاقهایشان شدند. دیروز اولین تمرین تیم ملي در قطر برگزار شد و بازیکناندر­دوجلسهتمری­نکردند.گزارش اتفاقاتوحو­اشيحضوردرت­یممليدرقطر را بخوانید.

تماس‌با‌ايران بازیکنان تیم ملي بعد از رســیدن به هتل الریــان و مســتقر شــدن، بالفاصلــه با خانوادههاي­شان در ایران تماس گرفتند تا خبر سالمتيشان را به آنها بدهند. با توجه به ســختگیري کــيروش در مدت زمان حضور تیم ملــي در قطر، بازیکنان خیلي نميتوانند در فضاي مجازي فعالیت کنند ولي این اجازه را خواهند داشت تا به صورت مرتب با خانوادههاي­شان در تماس باشند و با آنها حرف بزنند.

تمرين‌با‌تيم‌كامل شــاگردان کارلــوس کــيروش از دیروز تمرینــات خــود را با حضور لژیونرها به منظور حضور قدرتمند در جام جهاني در این کشور آغاز کردند و شــش روز دیگــر نخستین دیدار خود را در قطر برگــزار خواهند کرد. تمرینصبحمل­يپوشانسبک بودودرسالن­بدنسازيبرگ­زارشدولي تمرینعصردر­زمینچمنبود­وبهتمرینات تاکتیکي اختصاص داشت.

هواي‌دوحه‌همچنان‌گرم‌است در حالي کــه دماي هوا در ایران و بسیاري از کشورهاي واقع در نیمکره شمالي رو به سردي گذاشــته، هوا در قطر کامال تابستاني است. دماي هوا در قطر در طول روز تا ۱۳ درجه سانتيگراد و در طول شــب به ۴۲ درجه سانتیگراد ميرسد. به این وضعیت باید رطوبت و شرجي هوا را هم اضافه کرد که در طول روز تا حدود ۰۴ درصد افزایش ميیابد. تجربیات

شخصي کادر تیم ملي و اهالي رسانه در این کشورنشانمي­دهددرشرایط­فعليهمچنان هوا براي ســاکنان و مسافران حاضر در این کشورگرماست­ودرتماميام­اکنسرپوشید­ه و حتي در ورزشگاهها از کولر و دستگاههاي خنککننده هوا استفاده ميشود. در واقع به علت همین شــرایط بود که فیفا تصمیم به برگزاري جام جهاني در پاییز به جاي بهار و تابســتان گرفت اما همچنان هوا براي این مقطع از سال گرم است.

تذكر‌جدي‌ك ‌يروش‌به‌ مل ‌يپوشان کارلوس کــيروش ســرمربي تیم ملي نميخواهــد کوچکترین حاشیهاي براي تیمش ایجاد شود. کارلوس و همکارانــش همــه اتفاقــات را رصــد ميکننــد و بــه کوچکترینجز­ئیاتهم اهمیت ميدهند. کيروش در بدو ورود به قطر به مليپوشان تذکر داد تا از هرگونه حاشــیهاي دوري کنند و تمام تمرکزشــان را روي تمرین و

بازيهاي تیم ملي بگذارند. سرمربي تیم ملي از شاگردانش خواست تا هر کاري را درقطرباهما­هنگيانجامد­هندتابينظم­ي در اردو به وجود نیاید.

رضايت‌مل ‌يپوشان‌از‌هتل‌تيم‌ملي هتل الریان که تیم ملي در آن اقامت دارد، شایدبهترین­ولوکسترینه­تلقطرنباشد ولي هتل خوبي است و همه امکانات الزم را دارد. از همیــن رو بازیکنان تیم ملي بعد از دیدن این هتــل و امکاناتش، ابراز رضایت کردند و حسابي به وجد آمدند.

ماكت‌ك ‌يروش‌و‌جهانبخش به محض رسیدن کاروان تیم ملي به هتل الریان،کارکنانهتل­باپرچمهايا­یرانبه استقبال اعضاي تیم ملي رفتند و به آنها خوشآمد گفتند. همچنین درالبي هتل ماکتــي از کارلوس کــيروش به عنوان سرمربي و علیرضا جهانبخش به عنوان یکي از ستارههاي تیم ملي قرار دادند که در نوع خودش جالب بود.

مل ‌يپوشان‌مقابل‌دوربين‌فيفا بازیکنان تیم ملي دیشب در مراسمي که فیفا برنامهریزي کرده بود، شرکت کردند تا تصاویر مورد نیاز فیفا ثبت شــود. طبقبرنامها­ینمراسمازس­اعت ۰۳:۰۲ به وقت تهران در هتل محــل اقامت تیــم ملي در دوحهباحضور­تیمرسانهاي فیفا آغاز شــد و حدود دو ســاعت به طول انجامید. در مراسمدیشبا­زبازیکنانت­صاویر پرتره ثبت شد تا در تصاویر ترکیبهاي قبل از بازي و عکسهاي رسمي فیفا مورد استفاده قرار گیرد.

هواداران تیم ملی همچنان به صعود ایران در جام جهانی و کســب نتایج خوب امیدوارند و این را نتیجه نظرســنجی سایت خبرورزشی که حاال نزدیک به ۰۵ هزار نفر در آن شرکت کردهاند، ثابت میکند. شما همچنان میتوانید با ورود به سایت در این نظرسنجی شرکت کنید.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran