KHABAR VARZESHI

تصویر جدید در اتاق بازیكنان تیمملي در هتل الریان

-

کارلوس کيروش پیش از آنکه یک مربي خوب باشد، یک روانشناس خوب است. او از اتفاقات پیراموني به خوبي براي روحیه دادن به شــاگردانش و همچنین کسب ۳ امتیاز استفاده ميکند. به یاد داریم در هفته پایانــي مقدماتي جام جهاني ۴۱۰۲ زماني که چوي گفت، ایران را شکســت ميدهد تا ازبکستان به جام جهانــي صعود کند، او عکس ســرمربي کره را روي تيشــرتش نصب کرد تا بازیکنان تیم ملي با نگاه به تصویــر او و حرفي که زده تمرین کنند و در نهایت به میدان بروند. کارلوس کيروش به همین هم بسنده نکرد و در کرهجنوبي تصویر ســرمربي تیم ملي این کشــور را در اتاق بازیکنان نصــب کرد تا لحظهاي از حرفي کــه وي زده غافل نشــوند. در نهایت ایران، کرهجنوبي را با یک گل شکســت داد و به عنوان تیم نخست به جام جهاني صعود کرد.

حاال در دوحه چه تصویري قرار اســت در اتاق بازیکنان نصب شود؟

تیتر سان؛ خدا را شکر با ایران همگروه شدیم. این کارراپیشتر­اسکوچیچانج­امدادهبود.کيروشزماني که به تهران آمد در پاسخ به این تیتر گفته بود ما هم خدا را شــکر ميکنیم که با انگلیس همگروه شدیم

چراکه انگلیس یکي از تیمهاي خوب فوتبال جهان به شــمار ميرود و این یک افتخار خوب براي ما خواهد بود. تیتر سان نميتواند مليپوشان را تحریک کند. از همه مهمتر قبال اسکوچیچ تیتر این نشریه را در دفتر کارخودنصبک­ردهبودواین­کاریککارتک­رارياست. به نظر ميرسد کارلوس کيروش این تصویر را روي تيشرتخودنص­بخواهدکرد.تصویريکهمي­گوید ایرانپیرتر­ینتیمجامجه­انياست!مقالهايکهد­یروز از سوي خبرگزاريها­ي مختلف منتشر شده است.

کيروش ميگوید تیمش باتجربهتری­ن تیم در جام جهاني است نه پیرترین چون بازیکني که به سن ۸۲ سالگي ميرسد بهترین دوران و طالیيترین دوران بازیگرياش است و بازیکن۸۲ ساله پیر نیست. او همه را متحد خواهد کرد تا به جهان نشان دهد، ایران پیر نیست بلکه یک تیم باتجربه است. به واقع سوژه جدید براي کارلوس کيروش درست شد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran