KHABAR VARZESHI

چراغپور:شانسداريمآ­مريكاوولزر­اببريم

-

باجاللچراغ­پوركارشناس­فوتبال درموردشراي­طتيممليدرپ­نجروز ماندهبهجام­جهانيگپوگف­تيدر مورد شرايط ارزيابي فنياش از تيم ملي انجام داديم.

ميتوانيم به انگليس گل بزنيم كــیروش اميــدش بيشــتر به هماهنگيهاي گذشــته اســت. اميدوارم ايــن برآورد وضعيت هم جواب بدهد و همان شناخت قبلي بازيكنان از يكديگر و هماهنگيها گذشته به تيم ملي كمك كند. در حالحاضروضع­يتتيممليقب­لاز بازي با انگليس مثل يك هندوانه دربسته است! مشخص نيست كه مقابلانگلي­سچهشرايطيخ­واهيم داشت. البته نيمه جلويي تيم ملي قادربهگلزن­يبهتيمانگل­يسهست. خطجلوييتيم­مليميتواند­بههر تيميگلبزند­اماخطدفاعي­ونيمه عقبــي تيم ملي هــم از هر تيمي ميتواند گل بخورد!

پيروزيمقاب­لانگليس رؤياپردازا­نه است اينكهتصورك­نيمچوننيمه­جلويي تيم ملي كشورمان قدرتمند است پس ميتوانيم تيم انگليس را هم ببريم خيلي رؤياپردازا­نه است. بله انگليس در بازي تداركاتي مقابل ژاپن هم شكست خورد اما وضعيت تيم ملي ما با ژاپن قابل مقايســه نيست.حتيدرجاممل­تهايآسيا -3 صفــر از ايــن تيم شكســت خورديم. سيستم فوتبال ژاپن هم كامال شرايط مشخصي دارد. تيم ملــي ما هم سالهاســت ژاپن را شكست نداده است. بله ميتوانيم به انگليــس گل بزنيم اما بايد ديد چنــد گل از ايــن تيــم دريافت ميكنيم؟نيمهجلوييت­يممانيمه اروپايي است و نيمه عقبي تيم ما

نيمه آسيايي است. به نظرم ممكن است مقابل انگليس -3 يك بازنده شــويم يا !2-4 البته در فوتبال هر نتيجهاي ممكن است رقم بخورد و قابلپيشبين­ينيست.

شانس شكست دادن آمريكا و ولز را داريم شانس داريم كه تيمهاي آمريكا و ولز را ببريم. اگر اين اتفاق رخ دهد قطعا با ۶ امتياز صعود خواهيم كرد اما ممكن اســت مقابل اين دو تيم مساوي كنيم و به انگليس ببازيم كه در آنصورت با 2 امتياز شانسي براي صعود نداريم. اگر هم يكي را ببريم و يك بازي را هم مســاوي كنيم باز هم با3 امتياز شانسي براي صعود از هر گروه نخواهيم داشت. بــا اين حال اگــر از آمريكا و ولز 4 امتياز بگيريم و از انگليس هم كم گل بخوريم باز هم شــانس صعود خواهيم داشت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran