KHABAR VARZESHI

بيانيهمنچس­تريونايتدد­رواكنشبهحر­فهايجنجالي­رونالدو

-

باشگاه منچستريونا­يتد پس از پخش بخشي از مصاحبه كريستيانو رونالدو با پيرز مورگان در روز يكشــنبه، به وضوح از دســت مهاجم خود عصباني شده است. رونالدو با پيرز مورگان به گفتوگو نشست و درباره وضعيتش در منچستريونا­يتد به طور مفصل صحبت و اعتراف كرد كه پس از پيوســتن مجدد به اين تيم در سال 2021 احساس كرده باشگاه به او خيانت كرده است. اين بازيكن 37 ساله خيلي تالش كرد در تابستان از منچستريونا­يتد جدا شود ولي موفق نشــد و احتماال االن مشغول گذراندن آخرين فصل خود در جمع شياطين سرخ است. او اعتراف كرد احترامي براي ســرمربي فعلي تيم «اريك تنهاخ» قائل نيست و افرادي در باشگاه تالش كردند كه او را مجبور به ترك اين تيم كنند. رونالدو همچنين از باشگاه به دليــل مدرن نكردن تجهيزاتش انتقاد كرد و به مورگان گفت: «از زماني كه ســرالكس فرگوسن رفت هيچ تحولي در باشگاه ايجاد نشد. هيچ چيزي تغيير نكرد. هيچ پيشرفتي حاصلنشد.نهاستخر،نهجكوزي،نهحتيسالنب­دنسازي،ياآشپزخانه.فكرميكردم چيزهاي متفاوت، تكنولوژي جديدتر و بازسازيهاي بيشتري ببينم اما همه چيز شبيه به زماني است كه02،12 ساله بودم.»با شروع جام جهاني يونايتد تا پنج هفته بازي نخواهد كرد و حاال بايد تصميم بگيرد با فوقســتاره پرتغالياشو­درگيريهايپ­يشآمدهچهكا­ركند.گزارشهايمن­تشر شده در سايت PLQ حاكي از آن است كه باشگاه به شدت از اقدامات رونالدو عصباني شده و در طول مسابقات جام جهاني در مورد آينده رونالدو تصميم خواهند گرفت. يونايتد از حرفهاي رونالدو مبهوت شده و انتظار رفتار بهتري از ستاره تيمش داشت. كسي كه گذشته مشــتركي با باشــگاه دارد و محبوب هوادارانش است. همچنين

مالكين باشگاه، خانواده گليزر، چندان از اتفاقاتي كه در باشگاه رخ داده راضي نيستند و از مدير اجرايي «ريچارد آرنولد» خواستند تا وضعيت را در اسرع وقت سروسامان بدهد.

بيانيه رسمي باشگاه در واكنش به صحبتهاي رونالدو حرفهايجنجا­ليكريستيان­ورونالدوعل­يهباشگاهمن­چستريونايت­دوسرمربياي­نتيم،بازتابي گسترده در رسانههاي جهان داشت و باشگاه منچستريونا­يتد مجبور به واكنش نشان دادن بهاينموضوع­شد.ستارهپرتغا­ليشياطينسر­خدرگفتوگوب­اپيرسمورگا­نمجري سرشناس انگليسي به شدت مديران و كادر فني يونايتد را مورد انتقاد قرار داد و به نظر ميرســد دوران حضور رونالدو در يونايتد به پايان رسيده است. ســايت اسكاياسپور­تس در گزارشــي مدعي شد مديران و بازيكنان منچستريونا­يتد هنوز متوجه نميشوند كه چرا كريس رونالدوچني­نحرفهاييرا­دررسانههام­طرحكردهاست.همه اعضايباشگا­هبهشدتناام­يدشدندونمي­دانندرونال­دوچرا اينگونــه بــه باشــگاه، ســرمربي و همتيميهايش بياحترامي كرده اســت.. دوشــنبه شــب باشــگاه منچستريونا­يتد بيانيهاي رسمي در واكنش به مصاحبه جنجاليرونا­لدومنتشركر­د.دراينبياني­هآمدهاست:«باشگاهمصاح­بهصورت گرفته توســط كريستيانو رونالدو را تحت بررســي قرار خواهد داد و پس از مشخص شدن حقايق، اقدام به پاسخگويي خواهد كرد. تمركز اصلي ما روي آمادهشدنبر­اينيمفصلدو­موادامهرون­دكنوني،اعتقادواعت­مادبينبازي­كنان، سرمربي، مديران و تمامي كاركنان خواهد بود.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran