KHABAR VARZESHI

شماليهادرآ­ملبهمصافهم­ميروند

-

هفته دهم مســابقات ليگ برتر واليبال امروز با هفت ديدار در شهرهاي آمل، رفسنجان، يزد، تهران، مشهد، مريوان و رشت پيگيري ميشود. در مهمترين مسابقه اين هفته تيم لبنيات هراز آمل كه با ۹ برد و ۵۲ امتياز در صدر جدول قرار دارد، ميزبان پاس گرگان اســت. نماينده گرگان هم با بردي كه هفته پيش به دســت آورد خــود را همچنان در جمع مدعيان حفظ كرد و رقابت نزديكي با دو تيم هورسان و شهداب براي رتبه دومي جدول دارد. در مجموع هشت تيم اول تا هشتم جدول (لبنيات، هورســان، پاس، شــهداب، پيكان، ســيرجان، نيان و گنبد) به كســب مقــام قهرماني نيمفصل اميد دارند و اين هفته احتمال حذف چهار تيم از ايــن رقابت نزديــك وجــود دارد. تيم نيان الكترونيك خراسان از جمله اين تيمهاست كه با پنج برد و ۵1 امتياز در رتبه هفتم جدول قرار دارد. نماينده مشهد اين هفته در سالن مهران ميزبان پيكان تهران اســت كه با پنج برد و 17 امتياز در جايگاه پنجم قرار دارد. فاتح اين ديدار اميدش براي كسب مقام قهرماني نيمفصل زنده خواهد ماند.

درديگرمساب­قههفتهدهمل­يگبرترتيمه­ورسان رامسرميزبا­نفوالدسيرج­انايرانيان­است.هورسانيها با شش برد و ۸1 امتياز دوم هستند و فوالد سيرجان ايرانيان نيز با پنج برد جايگاه ششم را در اختيار دارند. شاگردان محمدرضا تندروان در تيم شهداب يزد اين هفتهدربازي­خانگيميزبا­نشهرداريار­وميههستند. تندرواني كه امروز از تيم سابق خود پذيرايي ميكند. شهدابعنوان­مدافعقهرما­نياينروزها­باتيمهادست

و پنجــه نرم ميكند تا دوبــاره به صدر جدول برگردد اما تيم شهرداري اروميه كه در هفته نهم عملكرد خوبي مقابل صدرنشــين جدول داشت، همچنانبايك­بردوچهارام­تيازدرانته­ايجدولاست و در تالش براي فرار از اين جايگاه است. تيم سايپا نيز اين هفته در سالن فدراسيون ميزبان شهرداري گنبد است. نارنجيپوشا­ن با دو برد در رتبه دوازدهم هستند و نماينده گنبد با با پنج برد در جايگاه هشتم قرار دارد. تيمهاي مس رفسنجان و راهياب ملل مريوان هم در بازيهــاي خانگي به ترتيب به مصاف گيتيپســند اصفهان و ايفاسرام اردكان ميروند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran