KHABAR VARZESHI

حذفضعفهايآ­بيدرجامحذف­ي

-

حضور اســتقال در رقابتهاي جامحذفي تيتــر اصلي روزنامه خبر ورزشيبود.مانوشتيماس­تقالميخواه­ددرجامحذفي­برایقهرمان­ي بجنگــد و ضعفهاي خود را براي حضور پرقدرت در اين مســابقات برطرف كرده است.

رهبريفرد: مربي خارجي سم است بهروز رهبريفرد كاپيتان پيشين پرسپوليس درخصوص كادر فني اين تيــم گفته بود به نظر من آوردن مربي خارجي اشــتباه بزرگي اســت و پرسپوليس نياز به يك مربي داخلي باتجربه دارد.

انصاريان: من توپ و حريف را با هم ميزنم زندهيادعلي­انصاريانمد­افعاسبقپرس­پوليسدرخصو­صآخرينوضعي­ت خودشگفتهبو­د:مناجازهنمي­دهمكسيازخط­دفاعيپرسپو­ليسعبور كند و الزم باشد توپ و حريف را با هم ميزنم تا مانع نفوذ كسي به داخل محوطه جريمه شوم. عليرضا فغاني كه سومين حضور خود را در جام جهانــي تجربه ميكند نســبت به مليپوشان شانس بيشتري براي صعود در جام جهاني دارد. فغاني يكي از داوراني به شمار ميرود كه جدا از افتخاراتي كه براي خود به دســت آورده به عنــوان نماينده كشورماننيز­مطرحبودهوا­يناميدميرو­د كــه او باز هم در جــام جهاني عملكردي درخورتحسين­داشتهباشد.تيممليايرا­ن به عنوان نماينده كشورمان در جام جهاني قطر بــا تيمهاي انگليــس، آمريكا و ولز همگروه است و حتي شانس آن را دارد تا از گــروه دوم صعود هم بكند هرچند اين احتمــال درصد بااليي نــدارد اما به نظر ميرسد شــانس كوبل داوري كشورمان براي صعود، درصد باالتري نسبت به تيم ملي داشته باشد و اميدواريم باز هم شاهد افتخارآفري­ني اين داور خوب كشورمان و البته تيم داوري او باشيم.

فغاني سومين حضور خود را در جام جهاني تجربه ميكند، او از ســال ۸۰۰۲ وارد فهرست داوران بينالمللي ايران شد و پس از حضور در ۷ ديدار جام جهاني در سال ۴۱۰۲، در جام جهاني ۸۱۰۲ روسيه نيزعملكردي­قابلتحسيند­اشتتاجايي كه بازي ردهبندي را هم قضاوت كرد و حاال ايــن اميد ميرود تا در قطــر نيز كارنامه موفقي از خود را به نمايش بگذارد. او در اين دوره از مســابقات بــا كمكهــاي خود (محمدرضــا منصــوري و محمدرضــا ابوالفضلي) به دنبال ثبت سومين حضور پياپي در جام جهاني است.

اگر بخواهيم نگاهي گذرا به اســامي

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran