KHABAR VARZESHI

صدرنشينليگ­يكدرآستانه­0۳امتيازيش­دن

مدعیانيكهم­حكومبهبرده­ستند

-

هفته چهاردهم رقابتهاي ليگ يك، فردا (جمعه) با برگزاري۷ ديدار و روز شنبه با انجام يك بازي پيگيري خواهد شد و سپس بازيها به مدت يك ماه تعطيل ميشــود. ايــن هفته به جــز شــمسآذر قزوين (صدرنشين)كهبازيراحت­يبرابرتيمق­عرنشين(چوكا تالش) دارد، ساير مدعيان اگر چه ميزبان هستند اما كار سخت و دشــواري در مصاف با حريفان خواهند داشــت. موضوعي كه با اعتراض بعضي از مدعيان و رقباي خيبر خرمآباد همراه شــده، اين است كه چرا بايد بازي آنها در مصاف با خوشه طاليي ساوه به جاي جمعه در روز شــنبه برگزار شود. سازمان ليگ دليل اين جابهجايي را اعالم نكرده است.

شمسآذر- چوكا به نظر ميرسد نهمين برد تيم شمسآذر قزوين برابر چوكاتالشرق­مخواهدخورد.تهاجميترين­تيمليگ يكبابهترين­گلزنخود(رحمانجعفري)بايدمقابل بدترين خط دفاعي اين بازيها صفآرايي كند. چوكا كه همچنان درگير مشكالت مديريتي و مالي است، با تمرين نصفه و نيمه به قزوين ميرود تا با يك بازي بســته و دفاع چنداليه از حريف زياد گل نخورد. تيم بدون برد و انتهاي جدولي چوكا با 4 امتياز در منطقه سقوط قرار دارد و نماينده قزوين كه در تمام خطوط ازبازيكنان­تأثيرگذاري­سودميبرد،باشكستحريف

و با كسب 0۳ امتياز به تعطيالت ميرود.

فجرسپاسي-شهرداريهمد­ان فجرسپاسي شيراز بعد از دو باخت متوالي برابر خوشه طالييساوهو­دريابابل،ديگرحقندار­داينباردرب­ازي خانگي مقابل شهرداري همدان امتياز از دست بدهد. فجرسپاسي اگر ميخواهد فاصلهاش با ساير مدعيان بيشترنشود،بايدازسدشه­رداريعبورك­ند.شهرداري كه هفتههاست شكست نخورده، تيم چغري دارد و حريف دســت و پا بســتهاي نيســت. اگر فجريها بخواهنداين­تيمرادستكم­بگيرند،همچوندوديد­ار قبلي تنبيه خواهند شد.

مس شهربابك- خليج فارس مس شهربابك 11 امتياز از 5 بازي اخير گرفته و اين هفتهميخواه­دباغلبهبرخ­ليجفارسماه­شهربهروند رو به رشــد خود در ليگ يك ادامه بدهد. مسيها در خانه هجومي بازي ميكنند و فقط به دنبال كسب هر ســه امتياز هســتند اما نبايد حريف را كه براي بقا ميجنگد،دستكمبگيرن­د.تيمماهشهري­هفتهقبل با اولين برد خود در مصاف با اســتقالل خوزســتان شگفتيساز شده و حاال با روحيه خوبي در شهربابك به ميدان خواهد رفت.

شهرداري آستارا- استقالل مالثاني شــهرداري آســتارا هم مثل چوكا و خليج فارس

ماهشــهر اوضاع خوبي در جــدول ردهبندي ندارد. شهرداري ۸ هفته است كه رنگ برد را نديده و اگر در بازياينهفت­هبااستقالل­مالثانيباد­ستپرازميدا­ن خارج نشــود، كارش به مراتب دشوارتر خواهد شد. مالثاني در دفاع خوب جمع ميشود و در ضد حمله هم تيم خطرناكي اســت. مالثانــي نيز چهار هفته ميشود كه بردي نداشته و تساوي در اين بازي به درد هيچكدام نميخورد.

سايپا-آرمانگهر آرمانگهر سيرجان در 4 ديدار اخير نشان داده كه با روزهاي اوجش فاصله زيادي داشــته و اين تيم براي مقابله با سايپا در كرج كار سختي پيشرو دارد. سايپا هفته گذشته استراحت داشت و پس از كسب۷ امتياز در سه مسابقه گذشته براي آنكه در كورس باقي بماند حتما بايد حريف را شكست بدهد. اگر چه مساوي در اين ديدار نتيجه بدي براي آرمانگهر نخواهد بود اما براي سايپا حكم باخت را دارد.

پارس جنوبي- دريا پــارس جنوبي جم پس از دو باخت برابر آرمانگهر و اســتقالل خوزستان، بحران را پشتسر گذاشت و از سه بازي اخير ۷ امتياز گرفت. در مقابل، دريا بابل بعد از سه تساوي متوالي هفته قبل با برد شيرين ۳-صفر مقابل فجرسپاسي، روحيه مضاعفي پيدا كرده و براي

نباختن به شــهر جم ميرود اما پارس جنوبي براي مدعــي ماندن محكوم به پيروزي اســت و حتي در صورت تساوي از رده هفتم دو پله سقوط خواهد كرد.

استقاللخوز­ستان-چادرملو استقالل خوزستان كه يك در ميان بازيهايش را با برد،تساويوباخت­پشتسرميگذا­رد،بعدازشكست عجيببرابرت­يمقعرنشين(خليجفارس)فرداچارهاي جز غلبه بر حريف ندارد. چادرملو اردكان با 4 باخت متوالــي در 4 هفته اخير به اهواز ميرود تا بلكه يك امتيازازآب­يپوشاناهوا­زيبگيردولي­نميداندكهچ­ه كار سختي در اهواز خواهد داشت. عملكرد استقالل بــا اين همه بازيكن جذب شــده از تيمهاي ديگر تا اينجاي كار خوب نبوده است.

خيبر- خوشه طاليي آخرينبازيه­فتهچهاردهم،روزشنبهبرگ­زارميشود و خوشه طاليي ساوه تيم خوب سه هفته گذشته در خرمآبادمهم­انخيبرخواه­دبود.تيماوجگرفت­هخيبر درخانهبردم­يخواهدتاهم­چناندرتعقي­بشمسآذر باشد. خيبر بايد خوشه طاليي را جدي بگيرد. چون اين تيم ساوهاي هفته به هفته تيم بهتري شده و هفته گذشته هم بايد مس شــهربابك را مغلوب ميكرد. خيبر با مهاجمان خوب و خط حمله زهردارش «راه» افتاده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran