KHABAR VARZESHI

تيرخالصطيب­يبهقهرمانا­روپا

پیروزينفسگ­یرپالمامقا­بلبارسا

-

تيم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزني يكي از بازيكناناي­رانيخود،بهيكبردارز­شمندوپرگلب­رابر بارســلونا دســت يافت. هفته دهم ليگ دسته اول فوتسال اسپانيا با بازي حساس دو تيم باالي جدول يعني بارسلونا و پالما آغاز شد كه اين بازي در نهايت با برد 2-4 پالما به پايان رسيد. در اين مسابقه كه در سالن ســون مويكس و به ميزباني پالما برگزار شد، حسينطيبيوم­سلماوالدقب­ادمليپوشان­ايرانيهم براي تيم ميزبان به ميدان رفتند. در اين بين، طيبي عملكرد درخشاني داشت و با به ثمر رساندن يك گل حساس، زمينهساز برد خانگي تيمش شد.

پالما كــه در اين فصــل در بازيهاي خانگي شكستناپذير بوده است، به اين روند خود ادامه داد. آنها ابتدا با گلهاي كلبر و مانكوسو نيمه نخست را با برتري2-صفربهرختكن­رفتند.درنيمهدومب­هخاطر هجومي شدن بارسلونا و تالش براي جبران نتيجه، بازي سرعت بيشتري گرفت. حمالت بارسا در نهايت به ثمر نشست و اين تيم توانست كار را به تساوي 2-2 بكشاند. حسين طيبي يكي از بازيكنان شاخص اين مسابقهبود.اوكهپيشازا­ينباپيراهن­تيمهايغيرت قزاقستانوب­نفيكاپرتغا­لسابقهگلزن­يبهبارسلون­ا(در ليگ قهرمانان اروپا) را داشت، در اين بازي هم ترك عادتنكردوز­مانيكهفقطس­هدقيقهتاپا­يانمسابقه باقيماندهب­ود،كرنرارسالي­همتيميخودر­ابهصورت سرضرب و با پاي راســت وارد دروازه بارسلونا كرد؛ تيميكهفصلگ­ذشتهقهرمان­ليگاسپانيا­وقهرمان اروپا شده بود.

طيبي به جز اين گل، در دقيقه 0۳ با توپگيري از بازيكنان بارســلونا در ميانه ميــدان، با حركات تاكتيكي و پشتســر گذاشتن سه بازيكن حريف تا مقابل دروازه مهمان پيش رفت اما ضربه او توســط دروازهبان بارســا مهار شد. او در دقيقه 1۳ و ۷۳ هم موقعيتهايي براي گلزني داشت كه با سد دروازهبان

بارســا مواجه شد. بارسلونا در نيمه دوم فرصتهاي زيادي براي گلزني داشت و چند ضربه بازيكنان اين تيم به تيرك دروازه پالما خورد. در ثانيههاي پاياني و زماني كه بارسا با سيستم «پاورپلي» (بازي پنج نفره) در پي جبران نتيجه ۳-2 بود، بازيكنان پالما با يك ضربه آرام دروازه خالي صدرنشــين و قهرمان ليگ اســپانيا را براي چهارمين بار باز كردند تا اين بازي هيجانانگيز با نتيجه 2-4 تمام شــود. اين دومين باخت بارســلونا در اين فصل بود كه البته خللي در صدرنشينياي­نتيمواردنك­رداماپالما­رابهدوامتي­ازي اين تيم رساند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran