KHABAR VARZESHI

همبستگيمام­يتوانداتفا­قاتخوبيرار­قمبزند

شاهرخي:بارهااتفاق­اتبرمنطقدر­فوتبالغلبه­كرده

-

ســرمربي اســبق تيم ملي گفت: با اتحاد و همدلي ميتوانيم در جام جهاني به موفقيت برسيم. همايون شــاهرخي، در مورد آخرين وضعيت تيم ملي مقابل انگليس اظهار داشت: در اردوي تيم نيستم اما تجربهام ميگويد تيمي موفق خواهد شد كه در درجه اول همه نفراتشباهم­متحد،يكدلوهمفكر­باشند.بامديريتي كه از كیروش ســراغ دارم، اگر اين اتحاد و همدلي در تيمماوجودد­اشتهباشد،ميتوانيمكا­رهايتأثيرگ­ذاري در جام جهاني انجام دهيم. جام جهاني ويترين فوتبال است و همه دوست دارند در آن ديده شوند. بتوانيم كار جمعــي انجام دهيم و هيچكس بــه دنبال افكار خودشنباشد،ميتوانيمنم­ايشيدرشأنف­وتبالايران داشته باشيم. بازيكنان ما داراي خالقيت هستند و اين موضوع در كنار نظم و انضباط تيمي ميتواند سبب به نمايش گذاشتن بازيهاي خوب مقابل انگليس، ولز و آمريكا باشد. يادمان باشد در فوتبال منطق و اتفاقات را پيش رو داريم. منطق به دليل امكانات، زيرساختها ...و به سود اين سه تيم است اما اتفاقات فوتبال ميتواند بهسودماباش­د.ممكناستپنج­حملهاينتيم­هاتبديل به گل نشود اما با يك حمله بتوانيم به آنها گل بزنيم و حتي برنده شويم. بارها پيش آمده كه اتفاقات بر منطق در فوتبال غلبه كرده و اميدواريم اين موضوع در جام جهاني به سود ما باشد.

شاهرخيدرخص­وصپيامخودب­رايمليپوشا­ن

فوتبال كشورمان تصريح كرد: به عنوان يك ايراني كه مدتي در تيم ملي كار كردهام، بزرگترين موفقيت يــك تيم را اتحاد، صميميت، يكپارچگي و دوري از حواشي و سياستبازي ميدانم. بازيكنان ما در اين روزها بارها اعالم كردهاند كه متحد و همدل هستند و اميدوارم در عمل نيز شــاهد اين موضوع باشــيم. اميدوارمبا­زيكنانمادر­زمينمسابقه­مردعملباشن­د و با تمام وجود كار كنند. در اين صورت نمايشــي به اجرا خواهند گذاشت كه مردم راضي ميشوند. نتايج فوتبال قابل پيشبيني نيســت اما همبســتگي ما ميتواند اتفاقات خوبي را رقم بزند. اميدوارم احساس بازيكنان تيم ملي بر منطق فوتبال دنيا غلبه كند و

نمايشي در شأن فوتبال كشــورمان داشته باشيم. مردم با خوب بازي كــردن هم راضي خواهند بود و اميدواريم اين بازي خوب همراه با نتيجه باشد.

سرمربي اســبق تيم ملي در خصوص تأثير كارلوسكیرو­شدراينتيمت­وضيحداد:كیروش راسالهاستك­هميشناسم.اومربيمدير­ياست و باالي سر بازيكنان ايراني هم بايد يك مدير قرار بگيــرد. كیروش اين ويژگــي را دارد، وقتي در امارات مربي تيم باشــگاهي بــودم، كیروش ســرمربي تيم امارات بود و همان زمان هم مدير بــود. مديريت كیروش ميتواند ســبب نظم و انضباط تيمي و كار گروهي يك تيم شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran