KHABAR VARZESHI

استقاللسند­منتشرکرد

-

طــي روزهاي گذشــته و بهويژه پــس از اينكه رئيس سازمان خصوصيسازي در برنامه شــبهاي فوتبالي مدعي شــد باشــگاه اســتقالل تخلف ۶۵1 ميليارد توماني بابت اســتفاده از درآمدهــاي ناشــي از عرضه ۰1 درصدي سهام خود دارد و پس از آن هم نماد باشــگاه تعليق شد، حرف و حديثهاي بسيار زيادي پيرامون محل صرف اين هزينهها بر ســر زبانها افتاد. چند روز قبل نيز علي فتحا...زاده در مصاحبهاي فوقالعــاد­ه كنايهآميــ­ز گفــت: «دوســتان ۰۵1 ميليارد تومان را خوردهاند و يك آب هم رويش.» در همينرابطهب­اشگاهاستقا­للديروز سندي منتشــر كرد كه در آن به صورت كامــال كلي به هزينههاي انجامشدهقب­لازتشكيلكم­يتهاي تحت عنوان كميته مصارف اشاره شدهاست.البتهنكتهب­سيارمهمدر رابطه با اين ســند كه عكس آن را مالحظه ميكنيد، اين اســت كه براساس سند مذكور، هزينههاي فــوق بــراي تسويهحســا­ب با طلبكاراني صورت گرفته كه عليه باشگاه حكم قضايي داشتهاند اما فهرستي از نام اشخاص حقيقي يا حقوقي كه عليه اســتقالل حكم گرفتهاند در آن ديده نميشــود و چقدرخوباست­برايشفافسا­زي باشگاه استقالل ليست آن افراد و شــركتها را نيز به طــور دقيق و شفاف در اختيار رسانهها بگذارد تا همه بدانند مبلــغ ۰۴۲ ميليارد تومانــي كــه مصطفــي آجورلو مديرعامل سابق باشگاه استقالل مدعي پرداخــت آن به طلبكاران شــده، براي تسويهحساب با چه كساني هزينه شد؟

محسنگروسي،بازيكناسبق­استقالل در گفتوگو با خبرورزشي، درباره شروع دورجديدتمر­يناتتيماست­قاللومشكال­ت اقتصادياين­روزهايباشگ­اهصحبتهايي انجام داد كه آن را در ادامه ميخوانيد. استقاللبعد­ازاعتصاببا­زيكنانشباا­لخره تمريناتشرا­شروعكرد.صحبتيدراين­باره داريد؟ بله!متأسفانهمش­كالتماليهم­وارهگريبان­گير دو تيم دولتي استقالل و پرسپوليس بوده و ظاهرا قرار نيست اين مشكالت تمام شود. ما در جريان شــيوه پرداخت پول به بازيكنان نيســتيم و نميدانيم براي فصل جديد چه توافقاتي بين باشگاه و بازيكنان صورت گرفته اما آنچه مشخص شده اين است كه فعال به آن انــدازه كه بازيكنــان بايد از باشــگاه پولي ميگرفتنــد، نگرفتهاند و اين باعث شــده وضعيتي به وجود بيايد كه البته با شــرايط اقتصادي اين روزها در كشــور مشــكالت دوچندان شده است.

به نظر شما مديرعامل جديد ميتواند از پساينمشكال­تبربيايد؟ همان راهي كــه مديران قبلــي رفتهاند را مديران جديد هم ادامه ميدهند.

كدام راهها؟ پول قرض گرفتــن، بازيكن فروختن، وام گرفتنواقدا­ماتمشابهاي­نها.خيلياوقات شاهد بودهايم مديران باشگاه در سالهاي

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran