KHABAR VARZESHI

يوسفي:کيروشهماشت­باهساپينتو­راتكرارکرد

-

خط دفاعي ما بهتر خواهد شد.

چه عواملي باعث شــد چنين شكست سنگيني براي تيم ملي رقمبخورد؟ عقب بازي كردن و دســتها را باال بردن، بدترين نوع دفاع است. من نميگويم ما بايد به دروازه انگليس حمله ميكرديم و آنها را تحت فشار قرار ميداديم چون به هر حال اين كار ريسك باالتري نسبت به دفاع كردن داشت اما اينكه تا اين اندازه عقب بايســتيم هم درست نبود. وقتي بازي ســوت خورد بعد از ۰3 ثانيهتمامب­ازيكنانقرم­زپوشزمين درنيمهمابو­دندوبازيكن­انانگليس بهراحتيدرز­مينخودشانا­يستاده بودندوفقطب­هفكرعبوراز­هافبكها و مدافعان مــا بودند. اين نوع بازي براي تيمي مثل انگليس با آن همه ستاره و وينگرهاي فوقالعادها­ي كه دارد، شايد فقط ۰3 دقيقه سخت باشــد كه ديديم اگر اشتباه نكنم حدود دقيقه ۵3 بود كه آنها به گل رسيدند و بالفاصله گلهاي دوم و سوم را هم زدند.

بهنظرشماار­ائهچنينسيس­تمي در بازي با ولز جواب ميدهد؟ قطعا بــاز هم به همين شــرايط خواهيم رسيد. ديديم كه وقتي ما در نيمه دوم چنــد تعويض انجام داديم و تيم كمي باالتر بازي كرد، چطور توانســتيم به گل برسيم و البته از زير فشــار انگليس خارج شديم. اگر بازي را به دو نيمه جدا از همتقسيمكني­م،مايكنيم3-صفر شكست خورديم، يك نيمه !۲-3

بنابراين سبك بازي ما در نيمه دوم اختالفش با انگليس يك گل بود. ميخواهم اينطور بگويم كه اگر ما از اول بــا روش نيمــه دوم بــازي ميكرديم، الاقل با يك گل اختالف شكست ميخورديم نه با 4 گل كه باعث تحقير فوتبال شد.

پيشبينيتــ­ان از بازي با ولز چيست؟ من بازي ولز و آمريكا را ديدم. اين تيــم فوقالعــاد­ه خوب اســت و نميتــوان آن را به هيــچ عنوان دســتكم گرفت. به طور كلي كار سخت اســت. حاال كه تيم با اين نتيجه باخته، بيش از هر چيز بايد روي روحيه بازيكنان تمركز كرد و آنها را به شــرايط بازي برگرداند. معتقدم اگر با سيســتم نيمه دوم بــازي مقابل انگليــس كار كنيم، خيليميتوان­اميدواربود­كهمقابل ولز مساوي بگيريم.

از اوضاع و احوال استقالل خبر داريد؟ اميدوارم دور جديد تمرينات در نهايتمنجرب­هآمادهسازي­كامل براي بازگشت به ليگ برتر شود. هرچهمسابقا­تتداركاتيد­راين زمان بيشتر باشد، استقالل بهتر نتيجه ميگيرد. البته اميدوارم مســائل مالــي و مشــكالت هميشگي هم به زودي برطرف شود چون بازيكنان اين دوره و زمانه نسبت به زمان ما زمين تا آسمان فرق كردهاند و پول براي آنها جايــگاه و اهميت ويژهاي دارد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran