KHABAR VARZESHI

فرموليحييب­رايفرارازب­حرانقبلازد­ربيچيست؟

-

بعدازتعطيل­يبازيهايلي­گبرتر بــه خاطــر اردوي تيــم ملي و مسابقات جام جهاني، تمرينات پرسپوليسبر­ايچندروزتع­طيل شد و بازيكنان صدرنشين ليگ برتراستراح­تكردند.بعدازحدود دو هفتــه تعطيلــي تمرينات پرسپوليس در حالي از چند روز قبل آغاز شد كه بالفاصله بعد از شــروع تمرينــات، اعتصــاب بازيكنان به دليل مســائل مالي تمرين را براي دو روز تعطيل كرد. با ايــن حــال اتفاقاتــي كه در پرســپوليس رخ داده و حواشي مختلــف ايــن باشــگاه، كار آمادهسازي اين تيم را براي شروع مجددليگبرت­رومسابقهحس­اس مقابل رقيب سنتي با مشكالت عديدهاي مواجه كرده است.

به غير از اعتصاب بازيكنان پرســپوليس به دليل پرداخت نشــدن مطالبات فصل گذشته (باشــگاه اين موضــوع را قبول ندارد)، يحيي گلمحمدي هم اصال شرايط خوبي ندارد. يحيي از نظر روحي به هم ريخته و حتي توسط باشــگاه پرسپوليس هم جريمهشدهاس­ت.دركناريحيي، كريــم باقــري هم بــه دليل فعاليتهاي اينستاگرام­ي خود با

جريمه مواجه شــده. سرمربي پرســپوليس بــا توجــه بــه فعاليتهايش در فضاي مجازي حتي به دادسرا هم احضار شده و بايد پاسخگو باشد.

همچنينباقر­ي،گلمحمدي و رفيعي ممنوعالخرو­ج هستند و همين موضــوع اردوي خارجي پرسپوليســ­يها را هم لغو كرده اســت. در كنار همه اين مسائل، پرسپوليسبي­شترينمليپو­شرا داشت و 4 ستاره اصلي اين تيم در قطرحضورداش­تند.بيرانونددچ­ار آسيبديدگي شد ولي ميتواند پرســپوليس را همراهــي كند. هرچنــد بــا توجــه بــه نــوع مصدوميتش و شكستگي بيني، هر لحظه ممكن اســت در يك برخورد آســيبديدگ­ي عليرضا تشديد شود.

وحيــد اميــري در اتفاقي عجيب و غيــر قابل پيشبيني، حتي يك دقيقه فرصت بازي در جام جهاني را به دست نياورد و از نظرروحيخيل­يتحتفشارقر­ار دارد. بيرانوند، پورعليگنجي و ترابي هم كه در جام جهاني بازي كردند، بعد از شكســت مقابل آمريكا و حــذف تيم ملي، اصال حال و روز خوبي ندارند و همين

موضوع كار را براي گلمحمدي در آســتانه دربي بسيار سخت خواهد كــرد. هرچه هســت، پرسپوليس اصال شرايط خوبي نــدارد و كادر فنــي ايــن تيم نتوانســته تيــم را طبــق برنامهريزي­هايانجامشد­هآماده شــروع مجدد رقابتهاي ليگ كند. هواداران پرسپوليس هم به خاطــر اتفاقــات رخ داده در تيمشانبهشد­تنگرانوضعي­ت پيش آمده هستند و ميخواهند هرچــه زودتر آرامــش به تيم محبوبشان برگردد.

اوضاع پرسپوليس به دليل حواشي هفتههاي اخير بد بود، با حذفتيممليو­شرايطروحيب­د مليپوشانشب­دترهمشد.همين موضوع كار يحيي را براي ادامه فصل ســخت خواهد كــرد، به خصوص اينكه پرســپوليس در اولين بازي بعد از شروع ليگ بايد به مصاف رقيب سنتي برود و آنها دربي را پيشرو خواهند داشت. حال بايــد ديد گلمحمدی چه فرمولي براي بيرون رفتن تيمش از بحــران پيدا خواهــد كرد و شــرايط صدرنشين فعلي ليگ برتر بعد از شروع دوباره ليگ به چه شكل خواهد شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran