KHABAR VARZESHI

رفتيابرميگ­ردد؟نيازيبهجوا­بنيست؟

-

كارلــوس كیروش كه با تيم ملي پس از حذف از جــام جهاني به تهران برگشــته بــود، پايتخت كشورمانراب­همقصدزادگا­هشترككرد.چرابايد اين مطلب را با بازگشــت سرمربي تيم ملي- كه تحت قرارداد فدراســيون فوتبال اســت- شروع كنيم؟ مگر اين جزو بديهيات نيست كه يك تيم همه با هم به سفر بروند و با هم برگردند؟

بله اما همين اتفاق ساده و عادي در ايران اگر اجراشودجاي­تقديروتشكر­داردودرادو­ارگذشته جام جهاني داشــتيم مربياني كــه اصال با تيم به تهران نيامدند! و اين اواخر رؤساي فدراسيونها­يي كه... بماند!

قرار بود دستياران كارلوس در اين روز بروند و خــود او بماند تا براي جلســه سرنوشتســا­ز تصميمگيري بــه رئيس فدراســيون و اعضاي هيئترئيسهت­وضيحبدهد،ازكارنامها­شدفاعكند و برنامههايش براي جام ملتهاي آينده را تشريح كند. كاري كه در همه دنيا كانديداهاي رسيدن به نيمكت تيمهاي ملي و باشگاهي انجام ميدهند اما باز اينجا «ايران» است!

مهدي تاج كه خود هيئترئيسه فدراسيون را چيدهبود،درانتخابوي­لموتسازطرف­آنهااختيار تام داشــت و نتيجهاش را همــه ديديم! وقتي با مجمعي كه همه منصوب خود تاج بودند دوباره به صندلي رياست فدراسيون برگشت، اين بار قدمي

بهجلوبرداش­تهواعالمشد­كهاعضايهيئ­ترئيسه با بازگشت كیروش موافق بودند! اما حاال چي؟! خروجغيرمنت­ظرهوغيرقاب­لانتظاركیر­وشكه تأكيد ميكنيم قرار بود بماند- جاي سؤاالت زيادي را باقي گذاشته است.

اول اينكــه چــرا برنامــه او عوض شــد و با دستيارانش رفت؟ دوم اينكه اعضاي هيئترئيسه كه تازه از سفر كاري برگشتهاند الاقل در اين هفته جلسه ندارند. پس قرار بود كیروش با چه كساني صحبت كند و گزارش بدهد؟

اما بعد خبري كوتاه آمد كه كیروش قبل از خروجازايرا­نبامهديتاج­جلسهايداشت­هوتعداد سؤاالت را زيادتر كرد، در اين جلسه چه گذشته؟ مسئله به اين مهمي چرا بايد در يك جلسه كوتاه بررســي و حل شــود؟ و از همه اينها مهمتر؛ چرا رئيــس فدراســيون فوتبال پس از اين جلســه كنفرانس مطبوعاتي نگذاشــته و نتيجه جلسه و تصميم براي آينــده نيمكت تيم ملي را به مردم اعالم نميكند؟!

وقتي قطعات اين پازل را كنار هم ميگذاريم فقط به يك جواب ميرسيم و آن هم اين است كه انگار آقايان از پيش، خود بريده و دوختهاند و حاال فقطمنتظرند­آبهاازآسيا­ببيفتد!وليمديريت چراغ خاموش و پشت پردهها تا كي و تا كجا...؟!

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran