KHABAR VARZESHI

با‌محبي‌كاري‌نداشته‌باشید،‌هر‌طور‌شده‌پو‌لتان‌را‌م ‌يدهیم‌

-

استقال جدا از دغدغه استراماچون­ي، این روزها با مشکل بزرگي به نام عدم پرداخت قسمتي از سهم باشــگاه سانتاکارا پرتغال بابت در اختیار گرفتن محمــد محبي نیز دســت و پنجه نرم ميکند. مسئلهاي که اگر مرتفع نشود، ميتواند به قیمت جدایي این بازیکن از جمع آبيپوشان و بازگشت اجباري او به سانتاکارا در نیمفصل دوم بدل شود. البته استقاليها اقدامات ویژهاي طي ۸۴ ساعت گذشته انجام دادهاند و حاال امیدوارند طرف پرتغالي با حســن نیت به نامه آنها پاسخ بدهد.

جلسه‌با‌صرافي‌ همانطور که طي روزهاي گذشته نوشته بودیم استقاليها از طریق یک صرافي و با واسطهگري یکي از بانکهاي ترکیه مبلغ۰3۲ هزار یورو براي باشگاه سانتاکارا حواله کردند که ۰9 هزار یورو آن در حساب نشسته است ولي ۰۴۱ هزار یورو دیگر نه به دست پرتغاليها رسیده و نه به حساب باشگاهاستق­العودتداده­شده،بههمینخاطر مقامات باشــگاه جلسهاي را با صرافي موردنظر

برگزار کردند تا مشــخص شود این پول به کجا رسیده است. از قرار معلوم این پول باید حتما به حســاب اســتقال بازگردد تا دوبــاره برایش تصمیمگیريش­ود.

نامه‌ويژه‌براي‌باشگاه‌پرتغالي باشگاه استقال پس از برگزاري نشست با صرافي مورد نظر، نامهاي را هم براي طرف پرتغالي خود تنظیم و صبح دیروز آن را ارسال کرد. براساس این نامه که تأییدیه نشســتن مبلغ ۰9 هزار یورو در حسابسانتاک­ارانیزپیوس­تآنشده،استقاليها به طرف پرتغالي گفتهاند پرداخت ۰9 هزار یورو و همچنین اســناد مربوط به پیگیري بابت ارسال ۰۴۱ هزار یورو مابقي پول نشاندهنده حسن نیت آنهاست و ثابت ميکند استقال هیچ بدقولي و بدحسابينکر­دهاستامابه­خاطربحثتحر­یمهاي بانکي این مشکل درست شده که حتما راهکاري براي حل آن پیدا ميشود. استقاليها از مدیران باشگاه سانتاکارا درخواست کردهاند با توجه به اسناد موجود، کاري به محبي نداشته باشند و او را در نیمفصــل دوم بازنگردانن­د به عوض آن طرف ایراني هم متعهد ميشــود به محض اینکه ۰۴۱ هزار یورو دوباره در اختیار استقال قرار گرفت، آن را از طریق یک شــیوه قانوني دیگر براي باشگاه سانتاکارا حواله کند. این نامه صبح دیروز ارسال شــد و احتماال طرف حساب باشگاه استقال در پرتغال طي امروز یا فردا پاسخ نهایي خود را ارسال خواهد کرد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran