KHABAR VARZESHI

طارميمثلمن­درپورتوخوش­شانساست

رباحماجربا­تمجیدازمها­جمایران:

-

ستارهسابقت­يممليفوتبا­لالجزاير و باشــگاه پورتو از مهدي طارمي مهاجم ايران و نقش او در موفقيت پورتو تمجيد و به دوران حضورش در اين تيم اشاره كرد. رباح ماجر كه در تيمهايي چون پورتو پرتغال هم بازي كرده، اين روزها براي تماشاي مســابقات جام جهاني 2022 در كشور قطر حضور دارد. ماجر كه با پورتو در ســال 7۸۹۱ قهرماني در اروپــا را تجربه كــرد، درخصوص حضورش در قطر گفت: «من چند ســالي با خانوادهام در قطر بودم. وقتي باشگاه پورتو را ترك كردم، به اينجا آمدم تا يك فصل بازي كنم و آن زمان بود كه اين كشــور را پيدا كردم. من به عنــوان مربي اينجا ماندم و در تيمهاي الوكره و الريان كار كردم. مدتــي مربي تيم ملي الجزاير بودم. همچنين در مقطعي به عنوان كارشناس در شبكه «بين اسپورت» حضور داشتم و به امارات و عربستان رفتم. از همه چيز تقريباً كميكارانجا­مدادهام.اكنونمهمان افتخاري فدراسيون قطر براي جام جهانيوهمچن­ينكارشناسش­بكه العربي هستم. كارهاي زيادي را با فيفا و كنفدراســي­ون آفريقا انجام دادهام و هميشــه با فوتبال مرتبط بودهام.»

ماجر درخصوص شرايط تيم فوتبــال پورتو و اينكه فكر ميكند رباح ماجر پورتو در حال حاضر چه كسي است؟ تأكيد كرد: «نميدانم كسي مثل ماجر در پورتو هست يا نه. بــازي پورتو مقابل كالببروژ را ديدم كــه پورتو خيلي خوب بازي كــرد و ميتواند در ليگ قهرمانان اروپا بيشــتر جلو برود. حاال ديگر ماجري وجود ندارد. يك ماجر بود با حضور فوتره، ژواري، سلسو، سوسا، فرناندو گومز و ديگران. ضمنا از اين فرصتاستفاد­هميكنمودرگ­ذشت دوســت عزيزم گومز را تســليت ميگويم. بــه خانواده او و هواداران پورتو تســليت ميگويــم. خيلي خوششــانس بودم كه در آن تيم پورتو بازي ميكردم. آنها زندگي را براي من آســان ميكردند. به من كمك ميكردند تــا گل بزنم. اين روزها هم بازيكنان بزرگي هستند مثــل طارمي كه گل ميزند و زياد بازي ميكند يا مثال اوتاويو.»

شما از طارمي تمجيد كرديد. آيــا او را مهمتريــن بازيكن فعلي باشگاهپورت­وميدانيد؟ستارهسابق تيم ملي الجزاير در پاســخ به اين ســؤال خبرنگار روزنامه 2-RJR گفت: «طارمي مهاجم فوقالعاده و بســيار فرصتطلبي است اما او در خط حمله است و بايد تيم بزرگي پشتسرش باشد. اين اتفاق براي من افتاد. وقتي بازيكنان خوبي در كنار خود داريد... من فوتره را مثال ميزنم كه باورنكردني بود. من تا به حال چنين بازيكني نديده بودم. با تمــام احترامــي كه براي ســاير بازيكنــان پرتغال قائل هســتم، ميگويم فوتره بينظير و بســيار خاص بــود. حــاال طارمــي هم خوششانس اســت كه بازيكنان بزرگي در كنار خود دارد.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran