KHABAR VARZESHI

پوالدگر:ن‌هادهاين‌ظارتيب‌اید‌پاسخب‌دهند

-

مجمع فدراسيون اســكواش به دليل رد صالحيت و اعتراض يكي از كانديداهاي رياست لغو شد. اين مجمع درشرايطيدي­روزصبحبهري­استمحمدپوا­لدگرمعاون توسعهورزشق­هرمانيوحرف­هايوزارتور­زشوجوانان برگزار شد كه سه كانديدا امير عزيزيپور (دبير پيشين فدراســيون اســكواش)، بابك فقيــر (نايب رئيس فدراسيون)وپيروزهاشم­يارسبرايري­استبايكديگ­ر رقابت داشتند اما قبل از شروع مجمع به امير عزيزپور اعالم شد كه وي رد صالحيت شده است. اين در حالي است كه تا روز گذشته خبري مبني بر رد صالحيت سه نامزد دعوتشده به مجمع اعالم نشده بود. بعد از اعالم اين مسئله عزيزپور به نشانه اعتراض دقايقي صحبت كرد و بعد از آن تعداد زيادي از اعضاي مجمع از جمله رؤساي هيئتها كه تعداد آنها به ۱2 نفر رسيد؛ به نشان اعتراض محــل مجمع را ترك كردنــد و انتخابات از رسميت افتاد.

محمدپوالدگ­ر، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفهاي وزارت ورزش كه رياست اين مجمع را برعهده داشت، به ترك مجمع واكنش نشان داد: «ترك مجمع توســط او درست نبود، اين مسئله سبب شد تا مجمع از رسميت بيفتد. مجمع۵۱ روز ديگربرگزار­ميشودواگرم­جددابهحدنص­ابنرسد تصميمديگري­گرفتهخواهد­شد.مسئوليتتأي­يد صالحيتها با من نيست و تنها بخش مديريتي آن توسط وزارت ورزش انجام ميشود.»

رئيسمجمعفد­راسيوناسكو­اشباتأكيدب­راينكه تاكنوندرفد­راسيونخودم­اناينگونهم­واردرانداش­تيم اما شــايد موردي پيش آمده كــه لحظه آخر چنين تصميمي گرفته شده اســت، اظهار داشت: «برخورد قانونــي با اتفاق امروز نداريم امــا حركت اعضا از نظر اخالقيدرست­نبود.مركزحراستو­زارتورزش و جوانان بايد اجازه حضور كانديداها را در مجمع بدهد. دو نفر ديگر از كانديداها هم به دليل عدم تأييد صالحيت به آنها اجازه حضوردر انتخابات داده نشد.»

او با بيان اينكه اين اتفاق قطعا تأثيري بر ساير مجامع ساير فدراسيونها نخواهد داشت، ادامه داد: «نهادهاي نظارتي بايد در اين رابطه و اتفاق ديروز پاسخبدهند،شايدلحظهآخ­راتفاقيافت­ادهوازدست ما خارج است.»

پوالدگر در پايان درباره انتخابات فدراسيونها­ي ديگر هم گفت: «در فرآيند برگزاري و تأييد اساسنامه انتخاباتفد­راسيوندوچر­خهسواريوسپ­سبدمينتون هستيم،البتهكاراس­اسنامهدوچر­خهسواریتأي­يدشده و در فرآيند برگزاري انتخابات هستند.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran