KHABAR VARZESHI

ترابي: همه ۷۲ امتیاز ممكن را ميخواهیم پرسپوليس‌تيمين‌يست‌ كه‌پا‌پس‌بكشد

-

مهدي ترابي با وجود دادن 5 پاس گل در اين فصل، تا قبــل از بازي اين هفتهمقابلن­فتمسجدسليم­ان نتوانسته بود براي پرسپوليس گلزني كند. موضوعي كه به سوژه انتقادات پرسپوليسيه­ا عليه اين بازيكن تبديل شده بود و خيليها به نمايــش هفتههاي اخير ســتاره مليپوش پرســپوليس انتقاد كرده بودنــد. از آخريــن گل ترابي براي پرسپوليس بيشتر از يكسال گذشته بود ولي در نهايت پاي وينگر تكنيكي پرســپوليس در بــازي مقابل نفت مسجدسليمان­بهگلزنیباز­شدوطلسم گل نزدن اين بازيكن باالخره شكست. درحالي اين اتفاق براي ترابي افتاد كه او يكي از زيباترين گلهاي فصل را به ثمررساند.ترابيبايكح­ركتانفرادي وباجاگذاشت­نچندبازيكن­حريفو يك ضربه فني و دقيق توپ را درون دروازه فرستاد و گل دوم تيمش را در بازي مقابل نفت مسجدسليمان به ثمررساند.ترابيبعداز­بازيخيلي تمايلي به صحبت نداشــت ولي موفق شديم چند دقيقهاي با او درخصوصبازي­وگلزيباييك­ه بهثمررساند،صحبتكنيمكه درادامهميخ­وانيد.

بــازي مقابــل نفــت مسجدسليمان­چطوربود؟ بــازي خوبي بــود. خداراشــكر توانســتيم نمايش خوبي داشته باشيم و به 3 امتياز اين بازي خانگي برسيم. شرايط بازيها و جدول به گونهاي است كه نبايد در اين بازي امتياز از دست ميداديم. تيم حريف هم نمايش خوبي داشــت ولي فكر ميكنم مــا خيلي بهتر كار كرديم و مستحق برد بوديم.

شايد اگر پنالتي حريف در ابتــداي بازي گل ميشد، شــرايط خيلي فرق ميكرد. اينطورنيست؟ بله خب در فوتبال هر چيزي ممكن است. آنها خيلي زود پنالتي گرفتند ولي خوشــبختان­ه بيرانوند عالــي كار كرد و توانست پنالتي را بگيرد. سيو عليرضا به نوعــي ما را به بــازي برگرداند و بعد از آن توانســتيم به بازي مســلط شويم. حتي ميتوانستيم به گلهاي بيشتري برسيم ولي خب فكر ميكنم پيروزي خوبي بود و اين برد مبارك هوادارانما­ن باشد. گل فوقالعاده زيبايي هم زدي و به نوعي طلســم گل نزدنهايت در اين فصل هم شكست.درمورداينگ­لچهصحبتيدا­ري؟ خب خداراشكر كه توانستم براي تيم محبوبم گلزني كنم. زحمت همه بچههاي تيم بود و قسمت بود كه در اين بازي منگلبزنم.گلزنيهميشه­برايپرسپول­يسلذتبخشاس­ت و گلم را به همه هواداران عزيز پرسپوليس تقديم ميكنم. البته اين را بگويم واقعا اينكه من يا بازيكن ديگري گل بزند اصالمهمنيس­تودرتيمماچ­نينچيزهايي­اهميتندارد.تنها چيزي كه خيلي مهم اســت، نتيجه گرفتن تيم و موفقيت پرسپوليس اســت. اميدوارم بتوانيم همين روند خوب را در بازيهاي آينده هم تكرار كنيم. برد مقابل سپاهان آن هم در اصفهان كال روحيه پرسپوليس را از اين رو به آن رو كرد. درست است؟ بله خب قطعا خيلي اين موضوع تأثيرگذار است.سپاهانتيمخ­وبياستوباز­يراحتي در اصفهان نداشتيم. بچهها خيلي تالش كردند تا بتوانيم به پيروزي برسيم. در چند بازي نتيجه نگرفتيم و همين موضوع كار را براي ما سخت كرد. با اين حال خوشحاليم كه به روند خوبمان برگشتيم و توانســتيم در دو بازي گذشتهنتايج­خوبيبگيريم. رقابت حساسي با ســپاهان و استقالل در صدر جدول داريد. چقدر اميدواريدر­پايانفصلجا­مبهپرسپولي­سبرسد؟ ما فقط روي تيم خودمان تمركز داريم و به فكر بازيهاي آينده هستيم. 9 بازي در ليگ داريم كه مثل فينال اســت. همه بازيها براي ما خيلي اهميــت دارد و ما هر 27 امتياز ممكن را از اين ديدارها ميخواهيم. بايد ســخت تالش كنيم و بجنگيم تا بتوانيم بهتريــم نتايج را در بازيهاي باقيماندهب­گيريموبهام­يدخدادرپاي­انفصلقهرما­نشويم.مطمئنباشيد هرچه داريم ميگذاريم تا بهترين اتفاقات براي پرســپوليس رقم بخورد. پرسپوليس تيمي نيست كه پا پس بكشد و كم بياورد. هواداران شك نكنند كه با تمام توان و انرژي رو به جلو حركت ميكنيم تا قهرمان شويم.

گلزني‌براي‌ پرسپولـــي­س‌ ‌هميشه‌لذ ‌تبخش‌

است‌

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran