KHABAR VARZESHI

كار‌سخت‌بازيكن‌محبوب‌يحيي‌براي‌بازگشت‌به‌تركيب‌اصلي‌

-

يكي از بازيكنان مــورد عالقه يحيي گلمحمــدي، دانيال اســماعيلي­فر مدافع راســت اين فصل پرسپوليس است. دانيال كه قبال هم در ذوبآهن شاگرد يحيي بود، باالخره در تابستان به پرسپوليس آمد و در اين فصل هم جزوبازيكنا­نخوبوتأثير­گذارتيمش بوده است. اسماعيليفر در اين فصل آمار 2 گل و 4 پاس گل را ثبت كرده كه آمار خوبي براي يك مدافع به حساب ميآيد. گلمحمدي در بازي بســيار حساس مقابل سپاهان تصميم گرفت از وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعي اســتفاده كند و دانيال را يك خط جلوتر ببرد. تصميمي كه خيلي به نفع اســماعيلي­فر نبــود و دانيال نتوانست روز خوبي مقابل تيم سابقش داشته باشد. شماره ۵ پرسپوليسيه­ا در اين بازي به غير از گل به خودي كه زد، يــك فرصت عالي گلزني را هم در نيمه اول از دست داد و يك گل هم در نيمه دوم وارد دروازه سپاهان كرد كه آفســايد اعالم شــد. دانيال در پست غيرتخصصيخو­دشخيليدرجر­يان بازي نبود ولي دليــل اصلي نمايش نهچندان خوب اســماعيلي­فر چيز ديگري بود.

اين بازيكن قبــل از ديدار مقابل

سپاهان دچار سرماخوردگي شده بود و حال خوبي نداشت. با اين حال تالش پزشكان پرســپوليس و تزريق چند آمپول باعث شد اسماعيليفر به بازي برســد و بتواند براي تيمش به ميدان بــرود. با اين وجود دانيال در نيمه دوم تعويض شد تا بتواند بيشتر استراحت كند و بــراي بازيهاي آينده آمادگي الزم را داشــته باشد. برخالف دانيال، وحدتهنانوف­دربازيباسپ­اهانعالي كار كرد و همين موضوع باعث شــد يحيي در بازي با نفت مسجدسليمان دوباره به وحدت اعتماد كند و دانيال را روي نيمكت قرار دهد.

وحدت در اين بازي هم نمايش خوبي داشت و يكي از بهترينهاي تيمش بود. اسماعيليفر كه در بازي مقابلنفتمس­جدسليمانبه­عنوان يار جانشين به زمين آمد، حاال كار سختي براي پس گرفتن جايگاهش در تركيــب اصلــي دارد و عملكرد خوب هنانوف باعث شد او به مهره اصلي پرسپوليس در سمت راست خط دفاعي تبديل شــود. حال بايد ديد در بازيهاي آينده گلمحمدي باز هم به هنانوف اعتماد ميكند و يا اينكه دوباره دانيــال را در تركيب اصلي قرار ميدهد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran