KHABAR VARZESHI

توافققلعهن­ویيبافدراس­یونفوتبال؟

-

دیروز شایعه مربیگري قلعهنویي در تیم ملي در حالي مطرح شد که او قبال انصراف داده بود و خودش هم واکنش خاصي به این شایعه نشان نداد. فدراســیون فوتبال اگر بتواند با یک مربي خارجي توافق کند و مشــکل انتقال پول ...و پیش نیاید، قطعا این کار را ميکند اما در غیر این صورت دوباره امثال قلعهنویي و نکونام شانس پیدا ميکنند. دیروز شایعه شد که قلعهنویي با مسئوالن فدراسیون فوتبال به توافق اولیه رسیده است.

تاج در راه روآندا رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قبل از تحویل سال یک مسافرت مهم خواهد داشــت که ميتواند در بخش آزاد شــدن قســمتي از دارایيهاي ما مؤثر باشد. تاج که در حال حاضر در تایلند به سر ميبرد، طبق برنامهریزي قرار است چند روز دیگر به سوي روآندا پرواز کند و در کنگره فیفا حاضر شود. قطعا در این کنگره ساالنه تاج این فرصت را خواهد داشت تا با مدیران ارشد فیفا پیرامون آزاد شدن دارایيهاي ایران و زمینه براي رساندن آنها به تهران صحبت کند.

آیتممتفاوت­درتمرینپرس­پولیس شاگردان یحیي گلمحمدي در حالي پس از یک جلسه ریکاوري از دیروزتمرین­اتخودرابرا­يبازيمقابل­تراکتوراست­ارتزدندکهت­صاویر منتشر شده در کانال باشگاه پرسپولیس نشان ميدهد که یحیي آیتم تمریني جدیدي به تمرینات تیمش اضافه کرده اســت. در این آیتم تمرینــي، قرمزها باید توپهاي ســایز کوچک را به داخل ســطلي ميانداختند که جلویشان قرار داشت. تمریني که شاید در ظاهر، ساده باشد اما بعید است در عمل، به راحتي ظاهرش باشد. پرتاب حلقه به سمت آدمک فلزي تمرین هم دیگر آیتم متفاوت تمرین دیروز قرمزها بود. گفتني است این توپها بیشتر از سوي دروازهبانه­اي ما که زیر نظرننکاتمر­ینميکنندمو­رداستفادهق­رارميگیردک­هامروزتشخی­ص داده شد براي تنوع در تمرینات، باال بردن میزان تمرکز بازیکنان تیم، آیتمجدیديب­ااستفادهاز­توپهايسایز­کوچکتردرنظ­رگرفتهشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran