KHABAR VARZESHI

رحمتياستعد­ادبالقوهمر­بيگري

-

كه نتوانستند از فرصتهاي خود استفاده كنند، به حمله به داور و دنبال پنالتي خود گشتن رو آوردند!

آلومينيوم در اراك سپاهان صدرنشين را متوقــف كرد. مهدي رحمتي مقابل تيم سابقش هميشــه انگيزه دارد و اين بار يك رحمتي ديگر در زمين به او كمك كرد كه مثل خودش بازيكن ســابق سپاهان بود و پس از مدتها مصدوميت برگشت و گلي تماشايي زد. البته سپاهان در غياب مغانلو با جانشين او به گل مساوي رسيد اما حاال نفس پرســپوليس را در يك امتيازي خود حس ميكند.

صنعت نفت در ادامه شكســتهاي خانگي سنتشــكني نكــرد و 3-يك به تراكتــور باخت. بــازي رفــت در تبريز را آبادانيها با رضا پــركاس به برديف باخته بودند. رضا اســدي گل زده بــود و در اين مسابقه رضا اسدي دبل كرد تا از گل نزدن عارف رســتمي و غيبت شــهريار مغانلو استفاده و خود با۸ گل به صدر جدول گلزنان برود. حاال بار ديگر تراكتور صاحب بهترين گلساز و بهترين گلزن ليگ است. و باالخره در آخرين بازي هفته ديروز فوالد و ملوان در اهواز به مصاف هم رفتند كه فوالد با برد در دقايق پايانی3 امتيــاز اين بازی را گرفت. فوالدي كه پس از استعفاي نكونام از ليگ قهرمانان حذف شــد تا عليرضا منصوريان دوباره به ليگ برگردد. بازي رفت اين دو تيم در انزلــي به تعويق و پايان نيمفصل افتاد و فوالد در اوج بحران 3-يك به قوي ســپيد باخت. هنوز معماي چگونگي بازگشــت فوالد از اين شهر حلنشده باقي است!

تيم هفته: مس رفسنجان محمــد ربيعي طي چهار ســال تيم خوبي ساختهكهدرن­يمفصلنخستب­يشترمساوي ميكرد و هنوز هم سلطان تساوي است اما دور برگشت، به موقع تيمش را جمع و جور كرده و بازي انتقامي با هوادار را به فاصله چند روز از جامحذفــي- در همــان ورزشــگاه دستگردي تهران- برد. حاال مس رفسنجان در جمع تيمهاي باالي جدول دوباره وزنهاي قابل اعتناست. مس يكي از تيمهايي بود كه اين هفته حريفش را دبل كرد

مربيهفته:سيدمهديرحم­تي (آلومينيوم) بضاعت ســپاهان با هيچ كدام از تيمهاي ليگ برتري قابل مقايســه نيست. تيمي سرتاپا حرفهاي با پيشينه و افتخارات بسيار كه اين فصل هم كانديداي جدي قهرماني است. سپاهان كه دور برگشت پنج پيروزي متوالي داشــت، باالخره در اراك امتياز از دســت داد و رحمتــي بــا متوقف كردن صدرنشــين نشان داد در دنياي مربيگري يك اســتعداد بالقوه اســت. البته بايد از عملكردخمزه­متقديركرد،مرداسپانيا­يي از تراكتور يك مدعي واقعي ساخته كه حاال

همه تيمها از او ميترســند. اين هفته در برزيل ايران و مقابل چشمان سفير برزيل كه در ورزشگاه بود، مچ ادسون تابارز مربي برزيلي آبادانيها را خواباند!

ستاره هفته: ايوب كالنتري (نساجي) وقتي در هفته پانزدهم نساجي با يك گل زودهنگام در آزادي از پرســپوليس عقب بود، با يك ضربه كاشته به سبك كريس رونالدودرو­ازهعليرضاب­يرانوندراف­روريخت. خيليها گفتند اين گل شانســي بوده اما كالنتري شــش هفته صبر كرد تا با زدن همانگل-اينباربهسن­گرباندومتي­مملي يعني سيدحسين حسيني- ثابت كند در اينگونه ضربات تبحر دارد و هيچ شانس و اقبالي در كار نيست. كالنتري گلي بسيار باارزش زد و نه فقط اســتقالل را متوقف كرد، بلكه نساجي را هم به ريل موفقيت و عبور از بحران برگرداند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran