KHABAR VARZESHI

ساپينتودرق­ائمشهر بهكميتهانض­باطيدرساخا­لقداد

-

پيشكســوت استقالل گفت: همه چيــز در قائمشــهر آمــاده بود تا استقالل 3 امتياز كامل را بگيرد اما يك شوت عجيب دروازه تيم ما را باز كرد. محمد نوري، در گفتوگو با خبر ورزشــي، درباره تســاوي استقالل در مصاف با نساجي اظهار داشت: متأســفانه همه چيز براي كسب پيروزي و 3 امتياز استقالل آماده بود اما هم استقالل بدشانس بود هم نساجي خوششانس!

وي در توضيح اين مطلب افزود: استقالل بدشانس بود كه توپهايش به تير دروازه نساجي ميخورد و عليرضا حقيقي مثل واكاشــي زوما همــه توپها را ميگرفــت. شــانس آورديــم مطهري تــوپ را به گل تبديل كرد وگرنه ممكن بود استقالل درروزاوجبد­شانسياششكس­ت بخــورد و حتي بــدون امتياز مازندران را ترك كند.

بازيكنقديم­ياستقاللاض­افه كرد: گلي كه استقالل زد فوقالعاده زيبا بود. اين نشاندهنده تاكتيك تيمي خوب استقالل است. پرس شديد استقالل تمركز تيم نساجي را بههم ريخته بود و ما توانستيم با تكيه بر آمادگي جســماني باالي بچههــا و توپربايي خــوب آرش رضاوند به گل برسيم.

نــوري دربــاره گل مطهري خاطرنشان كرد: نبايد از ضربه زيبا

و فني ارسالن مطهري غافل شد. مطهري توپش را درست به جايي زد كه ميشد از آنجا به نساجي گل زد. عليرضــا حقيقــي دروازهبان درشــتهيكل، آماده و باتجربهاي است كه با خروج از دروازه زاويه را تنگ كرده بــود اما مطهري ضربه خيلي خوبي زد و توپ را درست به همان نقطهاي فرستاد كه حقيقي فقط از همان جا گل ميخورد.

بازيكــن قديمي اســتقالل دربارهرفتا­ريكهباساپي­نتوصورت گرفــت گفــت: براي هــواداران نساجي متأسفم كه به يك مربي خارجيشيشهآ­بپرتابميكن­ند! اوال آنهايي كه ميگويند سرمربي استقاللبيا­دباستبياين­دجواب بدهند. كجاي ايــن مرد بيادب اســت كه وقتي در حال راه رفتن است به او بطري آب معدني پرتاب ميكنند. خجالت دارد كه با يك مهمان خارجــي چنين رفتاري شود. ســاپينتو درباره ايران چه فكريميكند!

وي ادامه داد: اميدوارم كميته استيناف متوجه اين مسائل باشد. اميدوارم كميتــه انضباطي اين رفتارها را ببيند. ساپينتو كه هيچ، هــر آدمي چنين رفتاري را ببيند تحريك ميشود و واكنش نشان ميدهــد. نميشــود كه شــما بايستيد، با بطري آب شما را بزنند، بعد هم بخنديد و تشكر كنيد. باز

هم گلي به گوشه جمال ساپينتو كه وقتي بطري آب برايش پرتاب كردند فقط نگاه كرد و رد شد. او با اين رفتــارش به كميته انضباطي درس اخالق داد.

نوري درباره تساوي استقالل در هفتهاي كه پرسپوليس برنده شد گفت: پرسپوليسيه­ا الكي به دلشــان صابون نزنند و منتظر استقالل باشند. استقالل در روزي مساوي گرفت كه همه ميگويند بايد بازي را -4 يك برنده ميشد. شوتي كه ايوب كالنتري زد هر ۰۱ ســال يكبــار به آن شــكل گل ميشود وگرنه نساجي تا شب هم بــازي ميكرد نميتوانســ­ت به استقالل گل بزند.

وي اضافه كرد: پرســپوليس تيمــي را شكســت داد كه در ته جدول بــراي ماندن در ليگ برتر دســت و پــا ميزنــد. نفــت مسجدسليمان ضعيفترين تيم اين فصل است كه تقريبا همه آن را شكست دادهاند. پرسپوليس كار شاقينكرد،نفتمسجدسلي­مانرا برد. با احتــرام براي ايــن تيم و طرفدارانشب­ايدبگويمپر­سپوليس يك بازي آســان را برنده شد. به همين خاطر در هفتههاي آينده جلوي تيمهاي گردنكلفت امتياز از دســت ميدهد ولي استقالل روي دور امتيازگيري افتاده و قطعاً دوباره به صدر جدول برميگردد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran