KHABAR VARZESHI

ترابيوآنپن­التيلعنتي!

-

يكي از قشنگترين گلهاي هفته بيســتويكم را مهــدي ترابي در دقيقه 45+5 با يك حركت انفرادي به نفــت مسجدســليم­ان زد. در آستانه ديدار با تراكتور باالخره پاي ترابي هم به گلزني باز شد تا يحيي گلمحمدي كمي اميدوارتر شود. شــايد بد نباشــد يادآوري كنيم؛ سرخپوشان پايتخت در روز پاياني هفتههفتملي­گبرترفوتبا­لايرانو در بازي رفت در ورزشــگاه آزادي ميزبــان تراكتــور بودنــد. پرسپوليسيه­ا با توجه به برد روز قبلحريفسنت­يخودوهمامت­يازي استقالل، در خانه در تالش بودند تا بتواننــد در اولين مســابقه بعد از تعطيالت فيفادي ماه سپتامبر به پيروزي برســند و جايگاه خود در صدر جدول را مســتحكم كنند. شــاگردان گلمحمــدي تالش ميكردندتاب­تواننددرآن­مسابقهبه پنجمين برد متوالي خود در ليگ بيستودوم برســند و در مقابل، تراكتوريها­باانگيزهكس­بسومين پيروزي پياپي به تهران سفر كرده بودند تا به جمع تيمهاي باالنشين جدولملحقشو­ند.شاگردانقرب­ان برديف(سرمربيسابق­تراكتور)بعد از شــروع ضعيف فصــل جاري، اوجگيري كرده و به دنبال رسيدن به رتبه چهارم جدول بودند.

در دقيقــه 84 آن مســابقه، موعــود بنياديفــر در تصميمي عجيب سرنگوني مهدي عبدي را پنالتي تشخيص داد كه اين صحنه

بــا اعتــراض شــديد كادر فني و بازيكنان تراكتور همراه شد اما در نهايت در دقيقه ۹8 مهدي ترابي پشــت ضربه پنالتي ايســتاد كه محمدرضا اخباري با تشــخيص دقيق مســير توپ ترابي، توانست پنالتي سرخپوشان را مهار كند تا برتري تيم مهمان حفظ شــود و تراكتوريهـ­ـا بــا كســب برتري يك-صفر مقابل پرســپوليس در ورزشگاه آزادي به تبريز بازگردند. پس از آن بازي و هدر دادن پنالتي پرســپوليس، ترابي حسابي افت كرد. در ديدار بعدي برابر سپاهان نيز فقط سايهاي از مهدي ترابي در زمين بود! ترابي در آن ديدار هم نه دريبل موفقي داشت، نه پاس گل داد و نه گل زد بلكه بيشــتر درگير

جنگفيزيكيب­اهافبكهاي سپاهان بود. بدون شك يكي از مشــكالت پرســپوليس در آن هفتهها و شــايد فصل جاري، افت مهدي ترابي بوده است. او از بازي تراكتــور تــا بــازي بــا نفــت مسجدسليمان، نتوانست عملكرد هميشگي را از خودش نشان دهد و اين پرســپوليس را با مشكالت زيادي در خط حمله مواجه كرده بود.

حاال مهدي با يك ســوپرگل برگشــته و آماده ديدار با تراكتور است. اينكه آيا او ميتواند پنالتي از دسترفتهباز­يرفتراجبرا­نكند يااينكهكاب­وستراكتورد­رتبريزهم سراغ اين ستاره مليپوش ميآيد؟ بايد منتظر ماند و ديد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran