KHABAR VARZESHI

تشکرهوادار­انپرسپوليس­ازمطهري

-

استقاللدرو­رزشگاهشهيد­وطنيقائمشه­ر2امتياز بسيار حساس را از دست داد. نساجي در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر ميزبان استقالل بود كه در پايان با تساوي يك-يك حريف پرمهره تهراني را متوقف كرد و كار بزرگــي انجام داد. در اين ديدار ارسالن مطهري ابتدا دروازه عليرضا حقيقي را باز كردوتيماست­قاللراپيشا­نداختامادر­ادامهايوب كالنتري هافبك كهنهكار نساجي با شوت محكم خود ورزشگاه شهيدوطني را منفجر كرد و توانست بازي را به تساوي بكشاند.

استقالل در اين بازي تنها توانست يك امتياز كســب كند و مقابل هواداران پرشــور نساجي به تساويتندهد.ايننتيجهبه­عالوهتساوي­سپاهان و آلومينيوم در اراك به نوعي به سود پرسپوليسيه­ا نيز تمام شد و شــاگردان يحيي گلمحمدي در جدول اميدوارتر شدند.

اما استقالليها اعتقاد داشتند در دقيقه 88 ايــن ديدار روي مهدي قايدي خطاي پنالتي رخ داده و عرببراقي داور مسابقه آن را ناديده گرفته اســت. اين در حالي بود كه مطهري ســرمربي

نساجي كه سابقه مربيگري در پرسپوليس را نيز دركارنامهد­ارددراينرا­بطهدرنشستخ­بريپس از بازي گفت: «مهدي قايدي بچه بوشهر است و در كنار دريا زندگي ميكرده و شــيرجه زدن را دوست دارد. او خيلي خوب شيرجه ميزند و اينها هم عادتشان اســت ميخواهند از همه داوران خودشان را طلبكار بدانند.»

همينمصاحبه­وطعنهزدنمط­هريبهمهاجم تكنيكي و ســتاره تيم اســتقالل حسابي باعث خوشــحالي هواداران پرسپوليس شد. طرفداران پرسپوليس در فضاي مجازي كامنتهاي بسياري براي مطهري گذاشته و از او بابت اين مصاحبه عليه قايديستاره­استقاللتشك­ركردند!البتهدليلد­يگر تشــكر كاربران پرسپوليســ­ي در فضاي مجازي متوقف كردن استقالل رقيب سنتي نيز بوده است. البته ناگفته نماند تماشاگران پرشور نساجي پس از پايان ديدار با اســتقالل و كسب يك امتياز مهم از يكي از پرمهرهترين تيمهاي ليگ برتري، به شدت مطهري و شاگردانش را در ورزشگاه شهيدوطني تشويق و حمايت كردند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran