KHABAR VARZESHI

مطهريهنوزا­زساپينتودل­خوراست

-

نســاجي مازندران دست به كار بزرگي در قائمشهر زد و موفق شد تيم پرستاره استقالل را متوقف كند. رسم معمول در فوتبال ايران اين است كه سرمربيان تيمهاي ميزبان پيش از شروع مسابقه نزد نيمكت تيم حريف رفته و ضمن خوشامدگويي،رسممهماننو­ازي را به جاي ميآورند. همين مربيان مهماننواز اما در طول و حتي بعد از مسابقه روي ديگر سكه را نشان داده و با نيمكت حريف و سرمربي رقيب به درگيــري و جروبحث پرداخته و در نشست خبري پس از مســابقه از خجالــت طــرف درميآيند! پيش از ديدار دو تيم نساجي و اســتقالل در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر، مطهري و دستيارانش به سمت نيمكت تيم حريفنرفتند.شايدبرايبر­خيها اين پرسش پيش آمده باشد كه چرا؟

حميد مطهري به دو دليل به

سمت نيمكت آبيها نرفت؛ اولين دليل به بازي رفت برميگشت. در جريان بازي اســتقالل و نساجي، جواد منافي كه اصوال مربي آرامي است با ســرمربي استقالل جرو بحثيكردكهو­اكنشهايساپ­ينتو راهمدرپيدا­شت.باشگاهاستق­الل نيزبهدليله­مينجروبحثل­فظي منافي با ســرمربي اين باشگاه، به طور رســمي از اين مربي شكايت كرد. گفته شــد منافــي به زبان انگليسيحرف­هاييرانثار­ساپينتو كردهكهخشمس­رمربياستقا­للرا درپيداشتهو­اينمربيبعد­ازپايان بازي مسئوالن باشگاه استقالل را در جريان اظهارات منافي قرار داده و پيامدش باشگاه استقـــالل نيز وظيفـــــه خود دانســته براي حمايـــتاز­سرمربياشاز­منافي شكايتكند.

جواد منافي هم اين موضوع را انكار و سرمربي استقالل را شومن خواندو...اماكميتهان­ضباطيمنافي

را با جريمه مالي مواجه كرد. دليل دوم كه مطهري به سمت نيمكت استقالل نرفت به ديدار سوپرجام برميگردد. براســاس قرعهكشي انجام شده در كرمان، استقالل در بازيسوپرجا­مميزبانشدو­نساجي هم مهمان!

آن ديدار با تكگل ارســالن مطهري بــا پيروزي آبيپوشــان تهراني به پايان رســيد اما پيش از شروع مسابقه اتفاق جالبي رخ داد. ريكاردو ساپينتو و نيمكتنشينا­ن تيم استقالل ترجيح دادند سمت نيمكت تيم نساجي نروند! آن رفتار استقالليها در ذهن مطهري ماند تا اين مربي هم در قائمشهر مقابله بــه مثل كــرده و پيش از شــروع مسابقه به ســمت نيمكت آبيها نروند.

ناگفته نماند ساپينتو به دليل محروميــت در ديدار برگشــت با نساجي روي نيمكت استقالل نبود و در جايگاه 9,3 نشسته بود.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran