KHABAR VARZESHI

عرببراقي:صحنهرادیدم­وپنالتينبو­دکهنگرفتم

-

تنهـا صحنـه بحثبرانگیـ­ز داوري در بـازي نسـاجي- اسـتقالل صحنـهاي بود کـه داور در دقیقـه ۸۸ بـازي برخورد مدافع نسـاجي با مهدي قایـدي را پنالتي نگرفت. در دقیقه ۸۸ بـازي تیمهـاي نسـاجي و اسـتقالل، کامـال واضح اسـت پاي مدافع تیم نسـاجي بـه قایـدي برخـورد ميکنـد. در مـورد این صحنـه بیـن کارشناسـان داوري هـم تردیدهایـي وجـود دارد. برخـي ميگوینـد پنالتـي بـود و برخـي ميگوینـد نـه امـا در تصویـري کـه از ایـن صحنه منتشـر شـده، کامال مشـخص اسـت کـه امیـر عرببراقي بـه صحنـه نزدیك اسـت و صحنـه را کامال دیده و پنالتي نگرفته است.

فدراسیون فوتبال اگر بخواهد مربي داخلي انتخاب کند، شانس جواد نکونام بیشــتر از سایر گزینههاي داخلي است. فدراسیون فوتبال 7 مربي را بــراي هدایت تیم ملي انتخاب کرد که از این جمــع 5 گزینه انصراف دادهاند و در این بین تنها دو گزینه باقي ماندهانــد؛ فرهاد مجیدي و جواد نکونام. از بین این دو نفر هم به نظر ميرسد شانس نکونام بیشتر است چراکه از تیم فوالد جدا شدهومربيآز­ادبهشمارمي­رود،درحاليکهفر­هادمجیديتح­ت قرارداد باشگاه اتحاد کلبا است. در نشســت اعضاي هیأترئیسه پیرامون حضور نکونام در رأس کادر فني تیم ملي صحبت شد اما دو، سه عضو به شدت با انتخاب این مربي به ســمت ســرمربیگر­ي تیم ملــي مخالفت کردند! دو، ســه عضو هیأترئیسه که مخالف حضور جواد در رأس کادر فنــي تیم ملي بودند، این بحث را مطــرح کردند که او ميتواند یکسری رفتارها را در تیم ملي هم تکرار کند و آن وقت است که

او به محض اعتراض بازیکنان اسـتقالل بـه تصمیمـي که اتخـاذ کرد به آبيپوشـان گفـت: «صحنـه را کامال دیـدم و به نظر من پنالتـي نبـود. چراکـه مهدي قایـدي پایش را بـه پـاي بازیکـن نسـاجي گیـر ميدهد و ميخواستپنا­لتيبگیرد.»

بحـث در مـورد این صحنـه همچنان ادامـه دارد. همانطـور کـه اشـاره شـد در مـورد این صحنـه بین کارشناسـان داوري هـم اختـالف نظـر وجـود دارد. برخـي قاطعانـه ميگوینـد پنالتي نبـوده و برخي از کارشناسـان داوري هـم بـا اطمینـان خاطـر ميگویند در ایـن صحنه پنالتي رخ داده است.

مشکل ایجاد میشود به خصوص که فدراسیون فوتبــال به خاطر برخي شــرایط از جملــه تحریم قادر نیســت همه درخواستهاي مربي را برآورده کند وفرقنميکند­اینمربيایر­انيباشد یا خارجي. با اعالم سخنگوي فدراسیون فوتبالبعدا­زپایانبازي­هاي هفته بیستودوم لیگ برتر ســرمربي تیم ملي معرفي ميشود. ممکن است یك مربي خارجي از داخل لیگ برتر یا خارج از لیگ برتر هدایت تیم ملي را برعهده بگیرد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran