KHABAR VARZESHI

کاررابهامي­ريبسپارید

-

سیامك نعمتي در نیمفصل در لیست مازاد یحیي گلمحمدي قرار گرفت وليبعدازکش­وقوسهايفرا­وانترجیحدا­ددرپرسپولی­سبماند.سیامك تا هفتهها در لیست پرسپولیس هم قرار نميگرفت ولي در بازي با سپاهان شانس به او رو کرد و به لیست پرسپولیس برگشت. سیامك در نیمه دوم بازي مقابل ســپاهان به عنوان یار جانشین به میدان آمد و موفق شد گل ســوم تیمش را هم به ثمر برساند. نعمتي که در چند وقت اخیر روزهاي خیلی سختي را پشتســر گذاشت و تحت فشار بود، بعد از گلزني اشك ریخت و حسابي احساساتي شد اما نکتهاي که در گل سیامك به سپاهان وجود داشت، حرکت استثنایي و البته فداکاري وحید امیري بود.

وحیــد که همواره در خدمت تیم بازي ميکند و ســتاره بيحاشــیه پرسپولیس به حساب ميآید، بعد از یك دوي دیدني با سروش رفیعي، چند بازیکن سپاهان را به زیبایي جا گذاشت و درحالي که ميتوانست خودش هم توپ را به گل تبدیل کند، تصمیم گرفت به سیامك پاس گل بدهد و نعمتي همنامشدرفه­رستگلزنانا­ینفصلپرسپو­لیسقراربگی­رد.درواقعسیام­ك خارج شدن از زیر فشار و پایان روزهاي تلخ گذشته را مدیون امیري است و چه بسا اگر وحید ازخودگذشتگ­ي نميکرد، نميتوانست از زیر فشار شدید خودش را خارج کند. نکته جالب اینجاست که مشابه این اتفاق دقیقا در بازي با نفت مسجدسلیمان و اینبار براي مهدي عبدي رخ داد.

عبدي که مدتها بود براي پرسپولیس گل نزده بود و حتي چند هفته بــازي نکرده بود، در دقایق پایاني بازي به میدان رفت و لحظاتي بعد روي فرار عالي امیري و پاس در عمق زیباي وحید، موفق شد اولین گل خودش را در این فصل به ثمر برساند. عبدي هم بعد از گلزني و درست مثل نعمتي حسابي اشك ریخت و شادي خاصي از خودش نشان داد. مورد مشترك ایــن دو گل، وحید امیري بود که با دو پاس گل زیبا، همبازیانش را از زیر فشــار خارج کرد. در واقع گلهاي نعمتي و عبدي نشان داد اگر بازیکني ميخواهد از زیر فشار خارج شود، باید کار را به وحید امیري بسپارد تا او با پاس گلهایش بازیکن مد نظر را در موقعیت گلزني قرار دهد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran