KHABAR VARZESHI

تاجازگزينه­هاعذرخواهي­كرد

-

نشست هفتگي اعضاي كارگروه ورزش حزب مؤتلفه اســالمي با حضور مهدي تاج رئيس و مهدي محمدنبــي نايب رئيــس اول فدراسيون فوتبال و مشاور وزير ورزش و جوانان برگزار شد.

اين هفته سرمربي تيم مليمشخصميش­ود مهدي تــاج با اشــاره به برخي ابهامــات در خصــوص انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال اظهار داشت: ما در فدراسيون فوتبال با جديتپيگيرا­ينموضوعهست­يم و جلســه مهمــي بــا اعضاي هيأترئيسه داشتيم كه در آنجا تصميم گرفته شــد طي همين هفته، فرد مــورد نظر را معرفي كنيم. ترجيح ما اين است كه يک چهره شــاخص داخلي را براي هدايت تيم ملي انتخاب معرفي كنيم به شــرطي كه اين مربي بتواند با نظم و انضباط كامل امور محوله را به انجام برساند.

از مربيان داخلي عذرخواهيمي­كنم ويافزود:فرديكهواجد­شرايط، توانمنــد و داراي كارنامه قابل قبول باشد. با اين وجود موضوع مربــي خارجي هم هنوز مطرح است و نهايتا ما تا بيستم اسفند ســرمربي تيم ملــي را معرفي خواهيم كرد. در اينجا جا دارد از مربيان داخلي خوبي كه طي اين روزهــا نــام آنها مطرح شــد و دلخوريهايـ­ـي به وجــود آمد عذرخواهي كنم. بديهي اســت هدف ما ايــن نبود كه موجبات دلخوري كسي فراهم شود.

تاج در ارتباط با عملكرد تيم مليوپارهاي­حواشيدرمسا­بقات جام جهاني تصريح كرد: بديهي استسياستبا­زانهميشهدن­بال فرصت هستند تا طعمههاي خود را از ميــان چهرههــاي مطرح خصوصاورزشك­ارانانتخاب­كنند به هميــن دليل درگير شــدن بازيكنان در مســائل سياســي ميتواند آينده خود آنان را خراب كند. نكته مهم ديگر اينكه وقتي برخــي از ورزشــكارا­ن درگير و طعمه اين سياســتباز­ان شوند، حركاتي از خود نشان ميدهند كه خودشان نيز به آن كار اعتقاد ندارنــد و از عواقــب آن با خبر

نيستند! رئيسفدراسي­ونفوتبالدر­رابطه با انجام بازي دوستانه تيم ملي با تيمهــاي كشــورهاي ديگر نيز پارهاي مشكالت را در اين رابطه دخيل دانســت اما در عين حال تأكيد كرد امر مذكور نيز محقق خواهد شــد و طبق تقويم فيفا انجام خواهد شد.

هربازيكنيج­ريمه شود، بايد خودش پرداخت كند وي افزود: ما ديديم اگر قرار باشد جورتخلفباز­يكنراباشگا­هبكشد وهردفعهآنه­اجريمهشوند­نهتنها ورزشــكار به خود نميآيد بلكه ممكــن اســت ناهنجاريها­ي بيشتري درســت كند لذا به اين نتيجه رسيديم كه از اين پس هر بازيكني جريمه شــد بايد آن را شــخصا بپردازد، اين امر باعث ميشود تا ورزشــكارا­ن به خود آيند و حواسشان باشد كه تخلف نكنند و در صورت تكرار با جرائم سنگينتريمو­اجهخواهندش­دتا اخالق حرفهاي را رعايت كنند.

مشكالت در پرداخت ارز از داليل اصلي شكايت است طبقمقرراتف­يفاهرمربيك­هدو ماه حقوق نگرفته باشد ميتواند شكايتكندوب­اشگاهنهتنه­ابايد مبلغ كامل قرارداد او را بپردازد بلكه مربي مذكــور ميتواند با دريافت مطالبات خود قرارداد را هــم يکطرفــه فســخ كند. مشــكالت در پرداخــت ارز به مربيان خارجي از داليل اصلي شــكايت آنهاست. تالش داريم مسئله را به نوعي مرتفع كنيم تا مشكالتي از اين دست گريبان فوتبال ما را نگيرد.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran