KHABAR VARZESHI

بازي با تراکتور و سپاهان مهمتر از استقالل است

-

پرسپوليس فردا بايد در تبريز يكي از سنگينترين مســابقات فصل خود را برابــر تراكتور تجربه كنــد. مرتضي كرمانيمقدم ستاره اسبق پرسپوليس در دهه 60 روز پنجشــنبه گذشته به همراه فرشاد پيوس آقاي گل پيشين فوتبال ايران، سر تمرين سرخپوشان تهراني رفت.

در همين ارتباط كرمانيمقدم به خبرورزشــي گفت: با فرشاد (پيوس) هماهنگكردي­موديديمبهت­رين زمانــي كــه ميتوانيــم سرتمرين برويم قبل از بازي حساس با تراكتور تبريز است، بنابراين به اتفاق ســر تمرين پرسپوليس رفتيم كه حمايت خود از يحيي گلمحمــدي و تيمش را اعالم كنيم.

وي ادامه داد: خدا را شكر شرايط روحي و رواني بچهها عالي است و آنچه ما در تمرين ديديم نشان از اعتماد به نفس باالي بازيكنان پرسپوليس دارد. بعدازشكستع­جيبمقابلتي­مهوادار يك مقدار شرايط سخت شده بود اما پرسپوليس، سپاهان گردنكلفت را در اصفهان بــرد. اين پيــروزي و حذف ســپاهان خيلي به وضعيت روحي و رواني بچهها كمــك كرد. در آن بازي تيم پرسپوليس از دقيقه يك تا 120 سرترازسپاه­اناصفهانبو­دوواقعاهمه مــا پرسپوليســ­يها از ديدن نمايش بچهها كيف كرديم.

پيشكسوت پرســپوليس ضمن حمايــت از يحيي گلمحمدي افزود: بارها گفتم و بــاز هم ميگويم يحيي گلمحمدي كارش را بلد است. او حاال به يك مربي باتجربه تبديل شــده و خيلي خوب تيمش را جمع و جور كرد هر چنــد انصافا داوري هم چند هفته پرسپوليس را اذيت كرد. داوريها اگر عادالنــه بــود حتــم بدانيــد امروز پرســپوليس صدر جدول را از دست نمــيداد ولي به هر حــال همه چيز درست شد. من فقط يك نكته را بگويم كه هنــوز متوجه نشــدم چرا يحيي گلمحمدي جزو گزينههاي تيم ملي نبود؟ او در اين سالها نشان داده قادر است با تيمهاي بزرگ خيلي خوب كار كند و يك مربي موفق در پرسپوليس بوده است. با اين وجود نام او در ليست گزينههاياي­رانيسرمربي­گريتيمملي نبودگرچهمن­معتقدمسرمر­بيگريدر

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran