KHABAR VARZESHI

بازيميکردي­م!

-

قراردادهاي 02ميلياردي؟االن همبوديمباز­مفتي

برايپرسپول­يس

پر ســپو ليس كمتــر از تيم ملينيست.

مرتضـــــي كر مـــــا ني مقد م همچنينبهان­تقادازبرخي مجريــان تلويزيونــ­ي پرداخــت و خاطرنشان كرد: اين روشي كه برخي مجريان تلويزيوني براي مشهور شدن انتخاب كردهاند جالب نيســت. واقعاً خجالتآور اســت كه بعضيها سعي ميكنند بــا متلك انداختن به يحيي گلمحمدي و پرسپوليسيه­ا اسمي دربياورند و خودشــان را مطرح كنند. البتهجوابا­ينمجريانخا­موشياست و يحيي هم نبايد جواب آنها را بدهد اما اين اتفاق جالبي نيست.

وي از اهميــت دو ديــدار بعدي پرسپوليس گفت و افزود: به اعتقاد من پرسپوليس دو بازي مهم در پيش دارد كهازدربيوب­ازيبااستقا­للهممهمتر است. پرســپوليس اگر تراكتور را در تبريز ببرد شك نكنيد سپاهان را هم دوباره در تهران شكســت خواهد داد. اگر يحيي و بچههايش اين دو بازي را ببرنــد 90 درصد قهرمــان ليگ برتر خواهند شــد. البته تراكتور واقعا تيم خطرناكــي اســت و بــا ســرمربي اسپانياييا­ش در هفتههاي اخير نتايج خيليخوبيگر­فتهاست.بازيباچنين تيمي آن هم در تبريز سخت است اما من معتقدم پرســپوليس هميشــه پرسپوليس است و ميتواند با اختالف يــك گل تراكتور را حتــي در تبريز شكست دهد.

ستاره پرسپوليس در دهه 60 به تعريــف و تمجيــد از محمد عمري پرداخت و عنوان كرد: اتفاقا سر تمرين پرسپوليس با خود محمد عمري هم صحبــت كردم. به او گفتم ســرش را

پايين انداخته و بدون حاشــيه كارش را انجــام بدهــد. در اين صــورت مطمئــن باشــيد عمري ميتوانــد هــم يــك ســتاره براي پرسپوليس باشد و هم تيم ملي ايران.

كرمانيمقــ­دم ضمن اشــاره به تالشهاي رضــا درويش مديرعامل باشگاه پرســپوليس، يادآور شد: رضا درويش را از دهه 60 ميشناســم و به جــرأت ميگويم يك پرسپوليســ­ي متعصب و قديمي است. انصافا دست خالي ميجنگد تا پول و بودجه بياورد و بايد قدرش را دانست. من به افشين پيرواني هــم گفتم كه در حال حاضر چقــدر كار مديرعامــل باشــگاه پرســپوليس سخت اســت. قرارداد بازيكنان باالي 20 ميليارد تومان شده و درويش به تنهايي مشــغول است و دســتش هم خالي اســت. من هنوز متوجهنشدمد­ليلانتخابه­يأتمديره چيســت؟ اگر قرار است افرادي عضو هيأتمديره باشگاه پرسپوليس باشند كه نميتوانند درآمدزايي كنند يا پول بياورندچها­شكاليداردك­هيكفوتبالي و پيشكســوت بگذارند؟ اگــر قرار بر دورهمي يا خاطره تعريف كردن باشد پس پيشكسوتان هم ميتوانند عضو هيأتمديــر­ه باشــند. طفلكي رضا درويش دست تنهاســت و من بعيد ميدانم اين هيأتمديره بتواند كمكي به او كند.

ازمرتضيكرم­انيمقدمپرس­يديم با توجه به عقد قراردادهاي باالي 20 ميليارد توماني اگر االن بازي ميكرد چقــدر قــرارداد ميبســت كــه با خونسردي گفت: باور كنيد اگر االن هم بوديم و بازي ميكرديم باز مفتي براي پرسپوليس بازي ميكرديم از بس اين تيم را دوست داشته و به آن تعصب داريم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran