KHABAR VARZESHI

خروج‌از‌بحران‌با‌اولي ‌نها گ‌لمحمــــدي جـــام‌فلزي‌هم‌م‌يخواهد

-

يحييگلمحمد­يبعدازبازي­مقابلآلومي­نيوم و تســاوي خانگي مقابل تيم مهدي رحمتي حرفهاي عجيبي زد و مدعي شد تا وقتي او در پرسپوليس حضور دارد، خبري از جام نخواهد بود و اجازه قهرمان شــدن بــه او و تيمش را

نخواهند داد.

گلمحمديهمچ­نيندرادعاي­يقابلتأمل گفت جام شرافت را در هفته هفتم و قبل از بازي رفت مقابــل تراكتــور گرفته و جــام فلزي نميخواهــد. هرچند يحيي اين ادعاها را پس گرفت و اعالم كرد تحت فشار آن صحبتها را مطرح كرده، ولي تيمش بعد از آن صحبتها به شدت زير فشار انتقادات قرار گرفت و حتي بعد از شكست مقابل هوادار در ورزشگاه آزادي، با شــعار حيا كن، رها كن پرسپوليسيه­ا مواجه

شــد. با اين حال تيم گلمحمدي در دو بازي گذشته نمايشهاي متفاوتي از خود نشان داد و موفق شــد ابتدا 4 گل به سپاهان در اصفهان بزند و به دور بعدي جامحذفي صعود كند و بعد از آن هم با 3 گل نفت مسجدسليمان را در ليگ ببردوبهيكا­متيازيصدرج­دولبرسد.آنطور كه مشخص اســت حاال يحيي و تيمش جام فلزي را هم ميخواهند و دوباره در قامت يكي از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ و جامحذفي خودشان را نشان دادند.

دقيقاهمانچ­يزيكههوادا­رانپرسپولي­س انتظار دارند و از ســرمربي محبوب تيمشــان ميخواهند. نكتــه جالب درخصوص دو بازي گذشته پرسپوليس و خروج قرمزهاي پايتخت از بحران اين اســت كه چند بازيكن اين تيم با دادن اولين پاس گل و يا زدن اولين گل خود به گلمحمديوتي­مشكمككردند­تاچندهفته تلخ را پشتسر بگذارند.

در بــازي بــا ســپاهان و روي گل دوم پرسپوليس، مرتضي پورعليگنجي اولين پاس گل و عيسي آلكثير اولين گل خود را به ثبت رساندند. اين ماجرا روي گل سوم هم براي دو بازيكن ديگر پرســپوليس رقم خورد. اميري اولينپاسگل­شرادادوسيا­مكنعمتيهمب­عد از اينكه تا آستانه جدايي پيش رفت، موفق شد اولين گلش را براي پرســپوليس بزند. در بازي مقابل نفت مسجدسليمان هم اين ماجرا براي دو ستاره ديگر قرمزها تكرار شد. مهدي ترابي ستاره مليپوش پرســپوليس با يك حركت ديدني و انفرادي موفق شد اولين گل فصلش را بزند و از زير فشار انتقادات خارج شود. همچنين مهدي عبدي كــه فصل نااميدكننـ­ـدهاي را پشتسر گذاشته بود و خيلي كم فرصت بازي پيدا ميكرد، لحظاتي بعــد از آمدن به زمين توانســت اولين گلش را در ايــن فصل به ثمر برساند و پيروزي تيمش را تثبيت كند. عبدي هم كه به شدت تحت فشار قرار داشت و حتي شــايعاتي مبني بر جدايي او از پرسپوليس به گوش ميرسيد، به شدت اشك ريخت تا نشان دهد چه روزهاي ســختي را تا قبل از گلزني به نفت مسجدسليمان گذرانده است.

حاال يحيي و ســتارههاي تيمش تا پايان سال بايد دو بازي سخت را پشتسر بگذارند.

ابتدا بايد به مصاف تراكتور در تبريز بروند و ســپس فينال ليــگ را در تهران مقابل سپاهان برگزار خواهند كرد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran