KHABAR VARZESHI

گ‌لمحمدي‌همين‌االن‌م‌يتواند ‌سرمربي‌تي‌مملي‌باشد‌

-

كه مصدوم شده اســت. لئاندرو پريرا مهاجم برزيلي تازه به ايران آمده و هنوز براي قضاوت عملكردش كمي سخت است.هرچندانتظا­رميروديكبا­زيكن خارجي كه به ايران ميآيد يك ســر و گــردن باالتر از بازيكن ايراني باشــد. عيســي آلكثير به دليل مصدوميت حدوديكسالي­ازمسابقاتر­سميدور بوده اما آرامآرام به همان آلكثير تبديل خواهد شد. او دوندگي بااليي دارد و از شم گلزني خوبي هم بهرهمند اســت. مهدي عبــدي هم مقابل نفت مسجدسليمان گل زد و هميشه گفتهام او يــك فــوروارد چهارچوبشنا­س است اما بايد بداند مهاجم پرسپوليس نبايد از گلزني سير شود. مهاجم تيم پرسپوليسهم­يشهبايددنب­الگلزدن باشــد. اولي را زد، برود دنبال دومي و دومي را هم زد، بايد به دنبال زدن گل سوم باشــد ...و خالصه آنكه هميشه تشنه و گرسنه گلزني باشد.»

فرشادپيوسض­مناشارهبهد­يدار سنگينامروز­پرسپوليسبر­ابرتراكتور در تبريــز يادآور شــد: «تراكتور تيم باانگيزهاي است كه بازي كردن مقابل اين تيم در شــهر تبريز واقعا سخت و دشواراست.البتهپيروز­يدراينديدا­ر میتواند براي پرســپوليس اهميت بسياری داشته باشد. پرسپوليس دو هفته پشتسر هم بازيهاي حساسي مقابل تراكتور و سپاهان درپيش دارد و اگر اين دو مسابقه را ببرد حتم بدانيد قهرماني ليگ بيســتودوم را جشن خواهــد گرفت. پيــروزي در تبريز و مقابل تيم تراكتور آســان نيست اما براي تيمي كه 4 گل به ســپاهان در اصفهان زده، غيرممكن هم نخواهد بــود. تراكتــور يك تيــم محبوب و باشخصيت است كه به راحتي مقابل تيمهاي بزرگ تسليم نميشود.»

پيشكسوت پرسپوليس در پايان گفت: «جا دارد اينجا يادي هم از رضا درويشمديرع­املباشگاهپ­رسپوليس داشتهباشم.واقعااينرو­زهاادارهتي­مي مثل پرسپوليس كه همه از آن انتظار بردوقهرمان­يدارند،كاردشواريا­ست. در حال حاضر تأمين منابع مالي براي اين باشگاه واقعا سخت است و زحمات رضا درويش به عنوان مديرعامل اين باشگاه دستمريزاد دارد.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran