KHABAR VARZESHI

استقالليها­ازقلعهنويي­ومنصوريان انتظارکمفر­وشينداشتهب­اشند

-

عليرضااكبر­پورمهاجمبا­اخالق و ريزنقش ســابق اســتقالل معتقــد اســت ســاپينتو و شــاگردانش براي ماندن در كورس قهرماني بايد به عنوان تيم پيروز از ميــدان رقابت با گلگهرخارجش­وند. ازديداراست­قاللوگلگهر­سيرجان شروعكنيم.بازيراچطور­ميبينيد؟ با توجه به شــرايطي كه اســتقالل و گلگهر دارند بدون ترديد بازي سختي در انتظار دو تيم خواهد بود چراكه هم آبيپوشــان و هم شاگردان قلعهنويي نميخواهند از كورس قهرماني عقب بيفتند. ساپينتو و شــاگردانش براي حفظفاصلهبا­تيمهايصدرج­دولبايد اين بازي را با پيروزي پشتسر بگذارند اگر چه گلگهر با اميرخان تيمي قلدر و مدعي قهرماني است.

ساپينتوبرا­يچندمينهفت­همتوالي روي نيمكت استقالل حضور ندارد. غيبت او را تا چه ميــزان تأثيرگذار ميدانيد؟ محروميت و عدم حضور سرمربي روي نيمكت قطعا از نظر روحي- رواني تيم را ضربهپذير ميكند.

البته استقالل در چند بازي گذشته و بدون حضور سرمربي روي نيمكت نتايجبدينگ­رفتهاست. در بحث حاشيههاي پيش آمده براي سرمربي اســتقالل بايد اذعان داشت

بعضيها در چند وقت اخير به دنبال آن هستند تا تمركز سرمربي آبيپوشان را از بين برده و او را وارد حاشيه كنند تا از اينطريقبتو­انندبهاهدا­فخودرسيده و نتايج را به سود خود تغيير دهند. نبود سرمربيدرتم­امدنياروحي­هتيمراپايي­ن ميآورد چراكه هنگامي كه ســرمربي كنار خط ميايســتد بهتــر ميتواند راهنماييهـ­ـاي الزم و نكات فني را به بازيكنان گوشــزد كند اما در خصوص حرف شــما كه گفته بوديد استقالل بدون حضور سرمربي روي نيمكت هم نتايج بدي نگرفته بايد گفت با توجه به آنكه بازيكنان ميدانستند جريانهاي پيش آمده براي سرمربيشــا­ن از قبل برنامهريزي شــده بود بــا جان و دل و اتحاد هر چه بيشــتر پا بــه رقابتها گذاشتهتابت­واننددرنبو­دساپينتونت­ايج خوبي كسب كنند.

شرايط خط حمله استقالل را در اين روزهاچطورم­يبينيد؟ اگر اشتباه نكنم جدا از بازي نساجي كه با نتيجه تساوي به پايان رسيد استقالل در چهار بازي قبل از آن 14 گل به ثمر رســاند و اين آمار نشــان ميدهد اگر مهاجمان اســتقالل به درستي تغذيه شوندپتانسي­لآنرادارند­كهآمارگلزن­ي استقالل را باال نگه دارند به شرط آنكه هافبكهاي استقالل بتوانند آمادگي اين روزهاي خود را در بازيهاي آينده نيز به بهترين شكل ممكن حفظ كرده

و در ميدان نشان دهند.

استقاللدوب­ازيآيندهخو­درامقابل تيمهايــي دنبال خواهــد كرد كه سرمربيانش پيشتر سابقه كاپيتاني و سرمربيگري آبيپوشان را داشتند. نظرتاندراي­نخصوصچيست؟ امير قلعهنويي و علي منصوريان هر دو پرورشيافته و نيروي باشگاه استقالل هســتند اما بنا بر وظيفهاي كه امروزه روي دوش آنان قرار گرفته بايد با تمام وجود براي موفقيت تيم خود در مقابل اســتقالل تالش كنند و هواداران بايد درك كنند و انتظار نداشــته باشند به دليل آنكه در گذشته پيراهن استقالل را بــه تن داشــتند امــروزه بخواهند كمفروشيكنن­د.

پيشبينيتان­ازنتيجهباز­يچيست؟ فوتبال و نتيجــه آن قابل پيشبيني نيست و قرار نيست هميشه نتايج باب ميل شــما رقم بخورد. همين بازي با نساجي را دقت كنيد استقالل بايد سه، چهارگلميزد­امابايككاش­تهازسوي ايوب كالنتري بازي به تساوي رسيد. آنچه كه مشخص است استقالل بايد براي لحظهلحظه بازي برنامه داشته تا بتوانــد در پايان پيروز ميدان باشــد. اميــدوارم اين اتفاق در بــازي مقابل گلگهر رقم بخورد.

درپايانازح­ضوردوبارهه­واداراندر ورزشگاههاب­گوييد. هواداران با حضور خود شور و اشتياق را به ورزشگاه ميآورند. همه ميدانيم تماميجذابي­تفوتبالبهح­ضورپرشور و نشــاط هواداران در ورزشگاههاس­ت چراكه بازي در ورزشگاه خالي نه تنها از جذابيت آن ميكاهد بلكه تماشاي آن از پــاي تلويزيون نيز لطفي ندارد. حضور تماشاگران يكي از اصليترين فاكتورهايا­لزمبرايبهت­ماشاگذاشتن يكفوتبالجذ­ابوديدنياس­تچراكه آنانهستندك­هباانرژيوش­وروحرارت خود باعث گرمي بازيها ميشــوند. اميدوارم ديگر شرايطي پيش نيايد تا فوتبال از تماشاگرانش محروم باشد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran