KHABAR VARZESHI

اين رقم از دستمزد رونالدو خيلي كمتر است!

-

آينده بلندمدت ليونل مسي همچنان نامشــخص است و ستاره آرژانتيني هنوز تصميمي براي تمديد قرارداد با پاريســنژر­من نگرفته است. در اين ميان گزينه انتقاليپرس­ودبهاالتحا­دعربستانرو­يميزقرارگر­فتهاست.باشگاهاالت­حادعربستان به دنبال جذب ليونل مســي است، اگرچه ادعا ميشود اين ستاره در صورت انجام اين انتقال به ميزان قابل توجهي كمتر از كريستيانو رونالدو درآمد خواهد داشت.

رونالدو در اواسط فصل پس از فســخ قراردادش با منچستريونا­يتد به النصر پيوســت. گزارش شده مليپوش پرتغالي ساالنه 173 ميليون پوند در اين كشور حاشيه خليج فارس درآمد دارد و در تيم جديد خود تا به االن يكبار هتتريك و يكبار پوكر كرده است.

مسي در سال 2021 از بارسلونا به پاريسنژرمن پيوست و قراردادي دوساله با اين تيم امضا كرد. پاريســيها مشــتاق تمديد قرارداد او هســتند اما مسي با پيشنهاداتي از سوي اياالت متحده و آرژانتين روبهرو شد ولي پيشنهاد تيم عربي االتحاد سودآورتر است. االتحاد آماده است به مسي قراردادي دوساله به ارزش 78 ميليون پوند در سال پيشنهاد دهد. مدعيانعنوا­نقهرمانيتح­تمربيگري نونواسپريت­وسانتو،سرمربي سابقتاتنها­موولوز،پساز18 بازي دو امتيــاز با النصر رونالدو فاصله دارند.

االتــحـــ­اد 8 بار قهرمان ليگ برتر عربستان شــده و آخـــرين قهرماني آنها به ســــــال 2009 بازميگردد، زماني كه هموطن ليونل مســي، گابريل كالدرون سرمربي آنها بود. تركيب فعلي آنها شامل دو بازيكن با سابقه بازي در انگليس و تعدادي از مليپوشان عربستان اســت. كاپيتان و مدافع مياني احمد حجازي چندين سال را در وست برومويچآلب­يونگذراند،درحاليكههل­دركاستاكهز­يرنظرنونود­رولوزبازيم­يكرد، به صورت قرضي از ليدز آمده اســت. اگر مسي مخالف انتقال به االتحاد باشد، تيم MLS اينتــر ميامي ميتواند گزينه ديگري براي او باشــد. تيــم فلوريدا پس از بازنشستگي گونسالو ايگواين، جا براي يك ستاره بزرگ دارد و فيل نويل، مربي اين تيم اعالم كرده عالقهمند به جذب مسي هستند.

نويل در ماه فوريه به تايمز گفت: «نميخواهم اين موضوع را انكار كنم كه ما بهجذبليونل­مسيوسرخيوب­وسكتسعالقه­داريم.اززمانيكهب­همياميپيوس­تم، فكر ميكنم با تكتك بازيكنان برتر جهان ارتباط داشتيم. از سرخيو راموس، دني آلوس، روبوت لواندوفسكي، ويليان، سسك فابرگاس، لوئيس سوارس ...و ما همواره با بهترين بازيكنان جهان در ارتباط بودهايم. ما گونســالو ايگواين و بلز ماتويدي را داشــتيم و حاال فرصتداريمچ­ندبازيكنمن­تخبجديدراب­ه تيم خود بياوريم.»

بازگشت به بارســلونا نيز به عنوان گزينهاي براي مسي مطرح شده بود اما وضعيتمالين­وكمپاينموض­وعرامورد ترديد قرار داده است. به بارسا گفته شده كه آنها بايــد 178 ميليون پوند از بودجه خودراآزادك­نندتابتوان­ندگزينهجدي­دي

را به تيم خود اضافه كنند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran