KHABAR VARZESHI

رابطهايکهف­راترازبداس­ت!

-

حساسترين بازي اين هفته ليگ درتبريزوبي­نتراكتوروپ­رسپوليس برگزار خواهد شــد، بازيای كه ۳ امتيازآنبر­ايهردوتيمب­سيارمهم است. يكي از بازيكنان مشترك دو تيــم اميد عاليشــاه كاپيتان اول پرسپوليس است. اميد كه يكي از بازيكنانبا­سابقهاينتي­مبهحساب ميآيد، در مقطعي راهي تراكتور شــد تــا دوران ســربازياش را پشتســر بگذارد. عاليشاه كه به همراه احمد نوراللهي در نيمفصل ليگ شانزدهم راهي تبريز شدند، به دليل بسته بودن پنجره نقل و انتقاالتــ­ي ايــن باشــگاه خيلي نتوانستندب­رايتراكتور­بازيكنند و فقط در چند بازي اين فرصت را پيدا كردند. با اين حال اميد يكي از بازيكناني اســت كه حضورش در تبريز همواره با حاشيههاي زيادي همراه بوده است.

عاليشاه فصل قبل و در بازي

برگشت دو تيم خيلي مورد اهانت قرار گرفت و بارها هواداران تراكتور به سمت او و ساير پرسپوليسيه­ا سنگ پرت كردند و در نهايت هم داور مسابقه بازي را نيمه تمام اعالم كــرد و بعــد از چنــد روز كميته انضباطي رأي به ۳- صفر شــدن بازي به نفع پرســپوليس داد. در سالهاي گذشته هم هر زمان بازي دو تيم با حضور تماشاگران برگزار شــد، عاليشــاه مــورد اهانــت تراكتوريها قرار گرفت اما ماجراي اختالف بين هــواداران تراكتور و عاليشــاه به زماني برميگردد كه اميد عضوي از تراكتور بود.

دريكبازيكه­تراكتورمهم­ان پرسپوليس در آزادي بود، اميد به دليل مصدوميت نتوانست به بازي ادامــه دهد و خيلــي زود از زمين خارج شــد تا با برچسب كمكاري توسطتيتيها­يخشمگينموا­جه شود. هواداران متعصب تراكتور به

شدت عليه عاليشاه موضع گرفتند و بــه او اتهــام كــمكاري مقابل پرسپوليس زدند. اين در حالي بود كه اميد به دليل مصدوميت از بازي خارج شــد و نتوانست به كار ادامه دهد. همچنين حضور عاليشاه به عنوان كارشناس تلويزيوني پيش از يكدربي-زمانيكهباز­يكنتراكتور بــود- هــم بســيار مــورد انتقاد تراكتوريها قرار گرفت تا مجموع عوامل باال باعث شــود تيتيها و كاپيتان پرسپوليس هيچگاه از هم دل خوشي نداشته باشند.

رابطــه تراكتوريهـ­ـا بــا پرسپوليسيه­ا اصال خوب نيست وليرابطهآن­هاباكاپيتا­نپرسپوليس چيزي فراتر از بد است و هيچ وقت هم رو به بهبودي نرفت. با اين وجود بازي امروز دو تيم بدون تماشــاگر است و ديگر شــاهد اتفاقات تلخ و زشــت بازي برگشت فصل قبل دو تيم در تبريز نخواهيم بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran