KHABAR VARZESHI

کميتهاستين­اف:حکمساپينتو­راتأیيدنمي­کنيم

ما تصميممان را گرفتيم و رأي دادیم

-

عدم انتشار حكم نهايي كميته استيناف درباره ســاپينتو روي خروجي ســايت فدراسيون فوتبال ابهاماتي را در اين باره ايجادكردها­ست.اعضايكميته­استيناف سهشنبه هفته گذشته (نهم اسفند) در ارتباط با اعتراض باشگاه استقالل به رأي كميته انضباطي درباره ريكاردو ساپينتو تشكيل جلسه دادند.

اين كميته با حضور سه نفر تشكيل جلسهدادهود­رنهايتبابر­رسيمستندات ارائه شــده از سوي باشــگاه استقالل و بررسيدقيقح­كمكميتهانض­باطي،رأي خودش را صادر كرد اما هنوز اين رأي از سوي فدراسيون فوتبال به شكل رسمي منتشر نشده است. اين در حالي بود كه تصويري تأييد نشــده از حكم صادره به شــكل غير رســمي در فضاي مجازي منتشرشد.

مهــدي دادرس، يكــي از اعضاي كميتــه اســتيناف در گفتوگــو بــا خبرورزشــي، درباره اينكــه اين تصوير منتشــر شده از رأي اســتيناف را تأييد ميكند يا نه، اظهار داشت: «من به دليل شرايط فعلي كشور اينترنت موبايلم قطع است و دسترسي به شبكههاي اجتماعي و فضاي مجازي ندارم، اين تصوير را هم نديدهام بنابراين نميتوانم آن را تأييد يا رد كنم ولي ايــن را ميدانم كه ما حكم استيناف را صادر كرديم».

وي در اين باره كه چرا فدراســيون

فوتبــال اين حكم را منتشــر نميكند توضيــح داد: «اين را بايد از مســئوالن فدراسيون بپرسيد. من اين را ميدانم كه حكم نوشته شده و انشاي كامل آن را هم آقاي صالحي سخنگوي كميته استيناف انجام داده است. شايد هنوز اين حكم از سوي آقاي صالحي به فدراسيون نرسيده و شــايد هم رســيده ولــي اينكه چرا فدراسيون فوتبال حكم را منتشر نكرده را نميدانم».

دادرس در اين باره كه آيا شايعه يك جلسهكاهشمح­روميتساپين­توراتأييد ميكند يا نه گفت: «من هيچ چيز را تأييد نميكنم چون هنوز فدراســيون فوتبال اين حكم را به شكل رسمي اعالم نكرده اســت ولي اين را ميدانم كه ما تصميم نهاييمان را با بررسي دقيق حكم كميته انضباطي و مســتندات باشگاه استقالل صادر كردهايم».

الزم بــه يادآوري اســت؛ يكي از

مسئوالن باشگاه استقالل در اين باره به خبرورزشــي گفــت: «هنوز حكم اســتيناف در رابطــه بــا حكــم اول محروميت۴جل­سهايريكارد­وساپينتو به دست ما نرسيده و چيزي در اين باره بهماابالغن­شدهاست».ايندرحاليب­ود كه در روزهاي اخير عنوان شد ساپينتو پس از بازي با گلگهر ميتواند در ديدار مقابل فوالد خوزســتان روي نيمكت استقاللبنش­يند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran