KHABAR VARZESHI

در مورد داوري حرفنميزنم

-

گلها: باهیا -9( پنالتي و ۸۱)، رضایي )59( و اسالميخواه -9۰+۱( پنالتي) داور: مهدي ســیدعلي کمکها: محمد عطایي و محسن بابایي اخطار: حامد لک (مس)، فردین یوسفي، یوسف وکیا و حکیم نصاري (صنعت نفت) ورزشگاه شهداي مس

بازیکنان‌مس‌رفسنجان بازیکنان‌صنعت‌نفت‌ حامد‌لك،‌شاهين‌توكلي،‌ایمان‌ پيام‌پارســا،‌محمد‌طيبي،‌ميثم‌ سليمي،‌جفرسون‌باهيا،‌مهدي‌ ته‌يدست،‌حسين‌سنگرگير‌37-‌ حسيني،‌مهرداد‌رضایي،‌حسن‌ یوسف‌وكيا،‌اميد‌خالدي،‌رحيم‌‌ جعفري‌18-‌كری‌مزاده،‌مهدي‌ آلبوغبيش‌۹3-‌حکيم‌نصاري،‌ تركمــان‌66-‌ميثم‌تيموري،‌ اميرحســين‌فرهادي،‌فردین‌ مهدي‌محبي‌66-‌اميد‌لطيفي،‌ یوســفي،‌مهدي‌مم‌يزاده‌78-‌ محســن‌آذربــاد‌77-‌قائم‌ فاخر‌تهامي،‌احمد‌شریع‌تزاده‌ اســام‌يخواه‌و‌گادوین‌منشا‌ ۹3-‌طالب‌ریکاني‌و‌شــاروف‌ 77-‌محمدامين‌درویشي موخيدینوف‌37-‌علي‌فریدون

سرمربي:‌محمد‌ربيعي سرمربي:‌ادسون‌تاوارس

مس رفســنجان با گلهاي دقیقه 9 و ۸۱ جفرسون باهیا در همان نیمه اول کار را تمام کرد. صنعت نفت آبادان هم یکي، دو موقعیت داشت که نتوانســت از آنها استفاده کند. این بازي تقابل بهترین و بدترین خط دفاع لیگ بود و تعویضهاي مرد برزیلي برزیليها هم گرهي از کار مهمان باز نکرد. در نیمه دوم هم برتري بيچون و چراي میزبان ادامه داشت و دو گل دیگر کار این مسابقه را تمام کرد. با این شکست و روند باختهاي خانگي آبادانيها به نظر از سومین مربي این فصل هم کاري ساخته نیست و محمد ربیعي برگه سقوط تیم محبوب آبادان را خیلي زود امضا کرد.

ریکاردوآلو­زستارهتراک­توردرخصوصش­کستمقابلپر­سپولیسگفت: متأســفانه ما موفق به کسب سه امتیاز نشــدیم. به نظر من ما بهتر از پرسپولیس فوتبال بازي کردیم اما فوتبال اینگونه است و گاهي شما بهبرترينمي­رسیدودربرخ­يمواقعنیزن­ميتوانیدپی­روزشویداما­نکته مهم این است که ما بهتر از پرسپولیس بازي کردیم. ما در شرایط خوبي قرار داریم و هر روز بهتر و بهتر بازي ميکنیم اما همانطور که گفتم به ســه امتیاز نرســیدیم. آنچه ميتوانم در مورد گل لحظه پایاني تیم پرسپولیس بگویم این است که ما نیز فرصت گلزني سوم را داشتیم. ما به دشــواري موفق به بازگشت شــدیم اما در لحظه پایاني گل سوم را دریافــت کردیم. من فکر ميکنم ما باید به عملکرد خود مقابل یکي از قويترین تیمهاي لیگ افتخار کنیم. ما نشــان دادیم که از آنها بهتر هستیم و ما و هواداران نميتوانیم تسلیم شویم، زیرا ما اینجا هستیم که تــا پایان مبارزه کنیم و این همان چیزي بوده که در هفتهها و ماههاي اخیر رخ داده است. من فکر ميکنم تراکتور هر روز بزرگتر و بزرگتر ميشود و این مهمترین موضوع است.

من در مورد داوري حرف نميزنم و این وظیفه من نیست. کار من فقطبازيکرد­ناست.خطايدقایقپ­ایاني؟ایناتفاقيع­اديدرفوتبا­ل است و وقتي داور خطا بگیرد دیگر خطا گرفته، تمام.

امضايسقوط

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran